• Σχόλιο του χρήστη 'The Great' | 13 Νοεμβρίου 2009, 18:38

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: -ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ, ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ!!! ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΛΙΓΗ ΧΑΡΤΟΥΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΗΝ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ. -Γενικότερα για την μοριοδότηση εμπειρίας(χωρίς την προσαύξηση) στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, αυτή για να ισχύει και να υφίσταται, θα πρέπει να είναι ακριβώς ίδια για θέσεις ή ειδικότητες με τις προκηρυσσόμενες, γιατί ειδάλλως τα παράθυρα και κερκόπορτες παραμένουν ορθάνοιχτα. Τέλος στις συναφείς,τις παρόμοιες, τις σχετικές, τις παραπλήσιες κτλ. Και το ΑΣΕΠ θα πρέπι να τις ελέγχει διεξοδικά και ενδελεχώς, κάτι που δεν συνέβαινε μέχρι σήμερα. Να μπει ένα οριστικό τέλος στο «ότι δηλώσεις είσαι», με τις «ανευθυνουπεύθυνες» δηλώσεις που τελικώς δεν διασταυρώνονται, παρά μόνο αν προκύψει κάποια συγκεκριμένη ένσταση. Δεν καταλαβαίνω γιατί μετά και το 3ο έτος εμπειρίας, για το 4ο και 5ο έτος, η μοριοδότηση φθίνει αντί να αυξάνεται ή τουλάχιστον να παραμένει ίδια με την ανώτερη δυνατή. Όσο πιο έμπειρος τόσο χειρότερα? 1. Διατήρηση προσαύξησης του 50% σε εμπειρίες συμβασιούχων που έχουν απασχοληθεί στο δημόσιο, μόνο με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και μόνο με διαδικασίες ΑΣΕΠ με το ν.2190, σε θέσεις και ειδικότητες ακριβώς ίδιες με τις προκηρυσσόμενες(ούτε συναφείς, ούτε παρεμφερείς κτλ. Η προσαύξηση αυτή να ισχύει χωρίς το όριο συμπλήρωσης 24μηνου, από τον πρώτο κιόλας μήνα. 2. Προσαύξηση 50% της εμπειρίας σε θέσεις και ειδικότητες ακριβώς ίδιες με τις προκηρυσσόμενες(ούτε συναφείς, ούτε παρεμφερείς κτλ) και για τους υπηρετούντες στον ιδιωτικό τομέα. Όταν η εμπειρία έχει αποκτηθεί στην θέση που έγινε η πρόσληψη(όχι οδηγός στην βεβαίωση του ΙΚΑ και κλητήρας στην βεβαίωση προυπηρεσίας του εργοδότη κ.α.) και σύμφωνα πάντα με τον κωδικό επαγγέλματος-ειδκότητας που αναγράφεται στην βεβαίωση του ασφαλιστικού φορέα. 3. α)Όχι στην «διακριτική» μοριοδότηση των διδακτορικών και μεταπτυχιακών, σε βάρος συνυποψηφίων από οικονομικά ασθενέστερες οικογένειες. Κι αν αυτή είναι «αναγκαίο κακό», να συνοδεύεται με τα εκκαθαριστικά οικογενειακού εισοδήματος, όλων των ετών της διάρκειας σπουδών των παιδιών, μέχρι και της απόκτησης των συγκεκριμένων τίτλων. β)Οι δεύτεροι τίτλοι να μοριοδοτούνται, εφόσον έχουν συνάφεια με τις προκηρυσσόμενες θέσεις και όχι αυθαίρετα. Πχ ένα πτυχίο θεολογίας δεν έχει καμία σχέση, με θέσεις στο Υπουργείο Οικονομικών κτλ. γ)Οι τίτλοι ως κύριο προσόν, να υφίστανται μόνο αν μπορούν να αποκτηθούν από όλους τους έλληνες πολίτες σε όλη την επικράτεια και όχι όπως συνέβει στο παρελθόν να προαπαιτούνται τίτλοι οι οποίοι δεν έχουν εκδοθεί ποτέ και πουθενά ή μόνο σε ελάχιστες απομακρυσμένες περιοχές της ελληνικής επικράτειας. δ)Να αλλάξει η βαθμολογία των πτυχίων ΙΕΚ με βαθμολόγηση και σε δεκαδικούς αριθμούς όπως όλα τα απολύτηρια δημοσίων σχολείων, για να μην προκύπτει «αθέμιτος» ανταγωνισμός μεταξύ των υποψηφίων, βγαίνοντας έστω κι ελαφρώς ευνοημένοι κάποιοι. 4. Σταθερή μοριοδότηση 100 μορίων σε προγράμματα Μαθητείας - Κατάρτισης(stage και άλλα προγράμματα του ΟΑΕΔ, Νομαρχιακά προγράμματα, ΚΕΚ, ΙΚΥ κτλ), συν 5 μόρια για κάθε επιπλέον μήνα πέρα της κανονικής διάρκειας και μόνο όσον αφορά την κάλυψη απολύτως ακριβώς ίδιων θέσεων με τις προκηρυσσόμενες. Καμία μοριοδότηση σε σεμινάρια,επιμόρφωση κτλ. Και να πάψει αυτός ο χαρακτηρισμός «συμβασιούχοι» των stage, γιατί δημιουργεί πολλαπλές παρερμηνείες και παρεξηγήσεις. Μαθητευόμενοι - Καταρτιζόμενοι είναι οι άνθρωποι σε αντίστοιχο προγράμμα Μαθητείας - Κατάρτισης του ΟΑΕΔ, χωρίς πλήρη απασχάλοση, χωρίς ασφάλιστικά δικαιώματα και υποχρεώσεις, με πολλούς περιορισμούς στο ωράριο και στους όρους παρακολούθησης, με απουσιόλογιο κτλ. Το αν με την ανοχή και την προτροπή κάποιων αυτό το πρόγραμμα διήρκεισε περισσότερο πέραν της «νόμιμης» διάρκειας, αυτό δεν τους εξασφαλίζει και ένταξη στο εργατικό δυναμικό με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της ΕΓΣΣΕ. 5. Μοριοδότηση των βασικών ξένων γλωσσών ανάλογα με το επίπεδο, όπου κρίνεται απολύτως απαραίτηση και όχι γενικώς και αορίστως σε όλες τις θέσεις του δημοσίου. Από που προκύπτει και πως νομιποιείται ότι πρέπει να μοριοδοτούνται περισσότερες από δύο βασικές ξένες γλώσσες? Δεν ξέρω κανένα δημόσιο σχολείο που να σου δίνει περισσότερες επιλογές από τα βασικά Αγγλικά, Γαλλικά ... Εκτός κι αν είναι ακόμα ένα κίνητρο για την αύξηση της παραπαιδείας, όπως συμβαίνει παραδόξως και με τα ECDL ... Κι απ' όσο γνωρίζω το Υπουργείο Παιδείας, δεν προσφέρει γνώση πέραν των βασικών, απλά πιστοποιεί μέσω του Κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας το επίπεδο της γλώσσας που έμαθες από τα ιδιαίτερα ... Και το «μάρμαρο» ποιός θα το πληρώσει για τα ιδιαίτερα 3,4, ή 5 γλωσσών σε φοίτηση 10 ετών? Έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα να σπουδάζουν μια ζωή τα παιδιά τους? Αυτό δεν είναι ισονομία και ισοπολιτεία ... Φτιάξτε τις υποδομές που πρέπει και μετά απαιτείστε και μοριοδοτείστε!!! Να υπογραμμίσω επίσης ότι κάποιος που σπούδασε στο εξωτερικό δικαιούται μοριοδότησης στην ξένη γλώσσα μόνο αν πήρε το πτυχίο του από την χώρα που σπούδασε. Κι αυτό το πτυχίο αναγνωρίζεται και ως πτυχίο ξένης γλώσσας, με κλίμακα 4 άριστης γνώσης, ενώ μπορεί και να το χρησιμοποιήσει επιλεκτικά στις χαμηλότερες κλίμακες ως απόδεικτικό ξένης γλώσσας, ανάλογα με τα προαπαιτούμενα από την θέση. Δυστυχώς κάποιοι που παρακολούθησαν μόνο προπαρασκευαστικά μαθήματα της γλώσσας ενός έτους σε ξένα πανεπιστήμια, ως προυπόθεση για να εγγραφούν σε ΑΕΙ και ΤΕΙ εξωτερικού, αδίκως κατά την γνώμη μου δεν έχουν το δικαίωμα μοριοδότησης, έστω της χαμηλότερης κλίμακας. Πόσο δε μάλλον κάποιοι που παρακολούθησαν και μαθήματα ενός ή δύο ετών προτού πάρουν μετεγγραφή σε αντίστοιχα ελληνικά τμήματα. Πιστεύω ότι κι αυτοί δικαιούνται κάποιας μοριοδότησης, έστω της μέτριας γνώσης, αν και οι περισσότεροι την γνωρίζουν πολύ καλά ή άριστα. 6. Αναδιοργάνωση του ΑΣΕΠ, με στελέχωση ικανού και καταρτισμένου προσωπικού ή ακόμα και με διαβούλευση, αρωγή, και γνωμοδότηση, έγκριτων επιστημόνων σε ειδικά θέματα. Δημιουργία βάσης δεδομένων για μεγαλύτερη απλούστευση και ταχύτητα των διαδικασιών. 7. Κατάργηση της «αδιαφανούς» και «χαλεπούς» προφορικής συνέντευξης, αλλά και του «διάτρητου» τέστ πρακτικής δοκιμασίας. Κατάργηση επίσης του γενικού και αορίστου γραπτού τεστ γνώσεων & δεξιοτήτων και της μοριοδότησής του ή αν αυτό είναι αδύνατο, διαμόρφωση της μοριοδότησή του με τον χαμηλότερο δυνατό πολλαπλασιαστή, δηλ την μονάδα.