Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 1 Έκταση εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Κων/νος Παπαδόπουλος | 13 Νοεμβρίου 2009, 18:30
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΣ κ. ΡΑΓΚΟΥΣΗ Κύριε Υπουργέ στα πλαίσια της αξιοκρατίας που η κυβέρνηση σας επιδιώκει, επισημαίνω τρείς περιπτώσεις που πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη, διότι συνιστούν, κατά την άποψη μου, αδικίες με πολλαπλές συνέπειες για τους αδικούμενους. 1η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: Πτυχιούχος ΤΕΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ και ΤΕΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΉΣ, λαμβάνει από το δεύτερο τίτλο με το υπάρχον σύστημα αξιολόγησης 150 μόρια, με την έννοια της συνάφειας. Αντίθετα Πτυχιούχος ΤΕΙ ΔΙΟΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, με δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ λαμβάνει από το δεύτερο τίτλο ΜΗΔΕΝ. Αν τα ΤΕΙ είναι όπως ήθελε ο νομοθέτης ισότιμα με τα ΑΕΙ, άλλωστε και ο βαρύγδουπος τίτλος Α.Τ.Ε.Ι. η κατάσταση αυτή είναι αφόρητα άδικη. Αντίθετα αν παραμένουν τα ΑΕΙ στην ανώτατη βαθμίδα όπως ήταν, η ανισότητα που δημιουργείται είναι πασίδηλη και ακόμη μεγαλύτερη. Δεν μπορεί δύο τίτλοι ΤΕΙ με συνάφεια να μοριοδοτούνται τελικά περισσότερο από ένα τίτλο ΤΕΙ και έναν ΑΕΙ(με συνάφεια). 2η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: Τι εξυπηρετεί η εντοπιότητα π.χ. στο Δήμο Εγνατίας Νομού Ιωαννίνων, όταν εκείνος που θα προσληφθεί λαμβάνοντας ως δώρο "Θεού" τα 150 μόρια θα έχει την εντοπιότητα αλλά δεν πρόκειται να διαμένει επ΄ ουδενί στο Δ.Δ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ όπου εδρεύουν οι υπηρεσίες του υπόψη Δήμου. Όπου διαμένουν μόνιμα μόνον συνταξιούχοι και άτομα της τρίτης ηλικίας. Για να το θέσω διαφορετικά ποιο πρόβλημα θα είχε κάποιος, ο οποίος είναι δημότης Ιωαννίνων και μεταβαίνει καθημερινά μια απόσταση, μόλις δεκαπέντε λεπτών για να εργαστεί στις υπηρεσίες του συγκεκριμένου Δήμου. Το παράδειγμα είναι ενδεικτικό σε μια πληθώρα ίσως και καλύτερων παραδειγμάτων που θα μπορούσαν να απεικονίσουν την ανισότητα που δημιουργείται. Προσωπικά έχασα με το τρόπο αυτό μια θέση που χωρίς το δώρο αυτό, όντας δεύτερος, θα βρισκόμουν μπροστά από το πρώτο με 130 μόρια, αρκετά ιδρωμένα μόρια. Μήπως τελικά το σύστημα της εντοπιότητας εξυπηρετεί την αλίευση ψήφων από την ντόπια δεξαμενή ψηφοφόρων και ακολούθως την τακτοποίηση ημετέρων. Άλλωστε και ο Συνήγορος του Πολίτη έθεσε το θέμα (βλ, δημοσίευμα της εφημερίδας Έθνος μηνός Οκτωβρίου) 3ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Έχω την αίσθηση ότι θα πρέπει να μετριάσετε την μείωση της εμπειρίας που προκύπτει από την άσκηση επαγγέλματος στον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας. Εννοώ την περίπτωση εργαζομένων που με τις επαγγελματικές γνώσεις τους και την εμπειρία τους μεταδίδουν εργασιακή εμπειρία στο χώρο δουλειάς και δεν αποκτούν, και μπορούν να αποτελέσουν προσωπικό αιχμής.(Υπάρχουν και αυτοί και είναι ρατσιστικό και ένα είδος λαϊκισμού να μονοπωλούν το ενδιαφέρον μόνο τα stage). Δεν μπορεί ένας Γιατρός ή νομικός ή λογιστής που άσκησε το επάγγελμα επιτυχώς στο ιδιωτικό τομέα για 10 χρόνια να του αναγνωρίζονται μόνον τα 5. Δεν νομίζω ότι αποτελεί δικαιοσύνη. Το ανώτατο όριο θα έπρεπε να είναι μεταξύ 7 και 10 και όχι μόνον τα πέντε έτη. Είναι άδικο για όλους εκείνους που δεν έχουν Μεταπτυχιακό τίτλο άλλα το Μεταπτυχιακό τους, το έχουν κάνει στην πράξη και ίσως και με μεγαλύτερες ευθύνες. Ευχαριστώ