Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 4 Επαναρυθμίσεις για τη μοριοδότηση υποψηφίωνΣχόλιο του χρήστη ΠΕΛΤΕΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 13 Νοεμβρίου 2009, 18:52
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριοι Ι. Καλώς πολλαπλασιάζεται ο βαθμός του πτυχίου ΄Χ 110 αλλά: 'Οταν για παράδειγμα κάποιος έχει πτυχείο από Βουλγαρία ή Ρουμανία κλπ. και ως γνωστόν οι περισσότεροι που έρχονται από τις χώρες αυτές έχουν 10, φανταστείτε πόσα επιπλέον μόρια έχει από κάποιον πολυ καλό φοιτητή,που πέρασε με πανελλήνιες, και έχει 7, βαθμός πολύ καλός για τα Ελληνικά πανεπιστημια. Για να καλυφθεί η διαφορά χρειάζεται + ενα διδακτορικό. Δεν θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν η πολλων ετών προσπάθεια για να πετύχει στα ελληνικά πανεπιστήμια. Έχουν δε και επι πλέον, μόρια για την ξένη γλώσσα που πιθανόν, πολλοί και δεν γνωρίζουν. 2.Το μεταπτυχιακό, θα πρέπει να μετράει ανάλογα και με το πόσα χρόνια απαιτούνται για την λήψη του. 3.Οσα μεταπτυχικά και αν έχεις ή διδακτορικά θα πρέπει να μετράνε πολλαπλάσια του ενός και με τον ίδιο αριθμό μορίων. 4.Το τέστ καλώς πολλαπλασιαζεται με τον αριθμό 4 αλλά οι γνώσεις ως επι το πλείστον κάλυπταν θέματα νομικά και οικονομικά. Θα πρέπει το πλάνο να ειναι ευρύτερο Ευχαριστώ πολύ Ι.Πελτέκης