Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 4 Επαναρυθμίσεις για τη μοριοδότηση υποψηφίωνΣχόλιο του χρήστη spyros mihos | 13 Νοεμβρίου 2009, 19:51
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επίσης αναφορικά με τη γραπτή δοκιμασία....... Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική των γραπτών διαγωνισμών..... Δηλαδή πρέπει μια ζωή να διαβάζουμε για να δίνουμε εξετάσεις; Δεν το καταλαβαίνω ειλικρινά...Αν κάποιος σπούδασε...πήρε ένα πτυχίο.....πηρε μάστερ διδακτορικό έμαθε ξένες γλώσσες....ειλικρινά γιατι οι γραπτοί διαγωνισμοί; Δεν έχουμε εμπιστοσύνη στα πανεπιστημιακά ιδρύματα; στις γνώσεις; αδυνατώ να καταλάβω το νόημα.....Γνωρίζω περιπτώσεις που έβγαλαν 9 πτυχίο κατέχοουν 2 μάστερ κτλ.....δεν μπορούν να μπουν στη διαδικασία να ξαναδιαβάσουν προς εξέταση 8 μαθήματα προς αξιολογήση τύπου πανελλαδικών.........δε σημαινει ότι είναι ανίκανοι ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ 50% ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ 50% ΤΑ ΜΟΡΙΑ........ΟΤΑΝ ΔΙΕΝΕΡΓΟΥΝΤΑΙ ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ....ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ