Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 4 Επαναρυθμίσεις για τη μοριοδότηση υποψηφίωνΣχόλιο του χρήστη Ντίνα | 13 Νοεμβρίου 2009, 19:00
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δε μπορώ να καταλάβω πως μια τρίωρη, πρόχειρη εξέταση όπως αυτή στο τεστ δεξιοτήτων μπορεί να δίνει μόρια x4. Δίχως συγκεκριμένη ύλη, με πρακτικά μαθηματικά που είναι εύκολα για τους πρόσφατα απόφοιτους Λυκείου και ασκήσεις παρατηρητικότητας, όπως να βρεθούν πόσα τρίγωνα υπάρχουν στο σχήμα, δε μπορούν να καθορίζουν πόσο αξίζει κάποιος. Πρόταση μου είναι να οργανωθεί καλύτερα το τεστ αυτό και κυρίως με πιο δίκαιο τρόπο για όλους. Πιθανή βαθμολογία 100 στο συγκεκειμένο τεστ να είναι ισοδύναμο σε μόρια με ένα διδακτορικό δε θεωρείται δίκαιο.