• Σχόλιο του χρήστη 'E.P.' | 13 Νοεμβρίου 2009, 19:26

    ΘΕΜΑ: ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Το μέτρο αυτό είναι κατάφορη απόδειξη ότι μας είπαν ψέματα σε όλους εμας που τους ψηφίσαμε γιατι μας υποσχεθήκαν ένα μέλλον αξιοκρατικό που θα πέρνουν στα σοβαρά τις σπουδές μας και τις θυσίες μας (χρήματα,χρόνος, κτλ) Η καταργηση: α) δεν συμφωνει με τις ιδέες της ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Με τους σημερινούς ρυθμους που κινείται η επιστήμη αν θελήσεις να έχεις συγχρονη πρακτική στο δημόσιο τομέα δεν ειναι δυνατον να μείνεις στο μεταπτυχιακό που πήρες πριν 10 χρόνια. β) δεν συμφωνει με το ιδιο το σκεπτικο του νομοσχεδιου για την διορθωση των ανισοτητων σε σχέση με την πανεπιστημιακη εκπαίδευση, εξειδικευση και επανεξειδικευση γ) οι επιστήμονες με 2 μεταπτυχιακά είναι σε χειρότερη θέση με το νέο νομοσχέδιο από ότι με το παλιο που κατα γενική ομολογία ήταν αδικο (με το παλιό είχες 300 μόρια, τώρα μόνο 200 από το ένα μάστερ) δ) τοποθετει τους επιστήμονες που θέλουν να εξειδικευτούν περαιτέρω στο κλάδο τους στη θέση να προτιμήσουν να διαβάσουν για το τέστ γενικών δεξιοτήτων που αν γράψουν πχ 50% θα παίρνουν 200 μορια ενω με ένα δευτερο μεταπτυχιακό δεν φαίνεται ότι έχουν κάνει τίποτα ε)επίσης, τους ωθεί στην διδακτορική έρευνα που έχει διάρκεια 4-5 χρόνια χωρίς καμια οικονομική ενίσχυση για τα χρόνια αυτα και που τις περισσότερες φορές είναι πολύ εξειδικευμένο για να έχει κάποια σχέση δεν έχει με την εργασιακή πρακτική