Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 4 Επαναρυθμίσεις για τη μοριοδότηση υποψηφίωνΣχόλιο του χρήστη antony | 13 Νοεμβρίου 2009, 20:18
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κε Υπουργέ, Γράφω αυτό το πολύ σύντομο post κατρχάς για να συμφωνήσω με την θέση του Υπουργείου να καταργήσει τη μοριοδότηση προϋπηρεσίας με δικαίωμα προσαύξησης 50% (ΟΤΑ Α Β βαθμου) κατά τη διεξαγωγή προσλήψεων από το ΑΣΕΠ. Περισσότερο βέβαια με απασχολεί η μοριοδότηση Διδακτορικών τίτλων σε θέσεις ΠΕ. Δηλαδή, θέλουμε όλοι οι υποψηφιοι για διαγωνισμούς ΑΣΕΠ να έχουν μεταπτυχιακές σπουδές; Μπορούν όλοι να έχουν ή μηπως αυτό δεν είναι ζήτημα ικανότητας αλλα ενδεχομένως και άλλων παραγόντων (οικονομικών,οικογενειακών,επαγγελματικών .Επιτρέψτε μου να αναφέρω και τις διάφορες γνωριμίες με καθηγητές που βοηθούν στην ...επιλογή απόφοιτων για Διδακτορικά ή ΜΔΕ Ποιός αξιολογει την εγκυρότητα των Διδακτορικών;; Γνωρίζετε πως πάνω απο το 80% των σπουδών αυτών γίνονται με απότερο σκοπό την μοριοδότηση ΑΣΕΠ; Γνωρίζετε πως υπάρχουν καποιοι που ούτε τις γνωριμίες έχουν αλλα ούτε και τα οικονομικά αποθέματα για να πραγματοποιήσουν εν γένει μεταπτυχιακές σπουδές. Γνωρίζετε πως η μεγάλη πλειοψηφία των Διατριβών είναι απλά αντιγραφή παλαότερων ή ακόμη και ξένων;(αυτό ελέγχται με τη βοήθεια κοινών βάσεων δεδομένων) Σύνοψη: Το Διδακτορικό όπως και το Μεταπτυχιακό δεν είναι κρίσιμος παράγοντας προσδιορισμού της ικανότητας ενός ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΕ (ΑΣΕΠ) Μάλιστα, προκύπτει πως δεν είναι ούτε καν ενδεικτικός παράγων Κε Υπουργέ. Ο νομοθέτης τι θα κάνει για αυτό; Ως Διπλωματούχος Μηχανικός και εργαζόμενος στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ τομεα δεν έχω τρόπο να αποδείξω ότι οι γνώσεις μου, όχι απλά συγκρίνονται, αλλά είναι τάξεις μεγέθους ανώτερες των γνώσεων ενός Διδάκτορα.