• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 13 Νοεμβρίου 2009, 20:07

    Η διάταξη που καταργεί τη μοριοδότηση για το επιπλέον μεταπτυχιακό, αναμένεται να οδηγήσει σε μία καινούρια τεράστια αδικία (πάνω που φαίνονταν να δύουν οι προσαυξήσεις), αλλά και ένα νέο κύμα νέων ανθρώπων που ο μόνος σκοπός της ζωής τους είναι να μαζεύουν μόρια για το ΑΣΕΠ. Και εξηγούμαι: Το ότι παύει πλέον να μοριοδοτείται το 2ο κ.ο.κ. μεταπτυχιακό, προσωπικά θεωρώ ότι μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους δύο παρακάτω λόγους (δεν μας δίδεται κάποια αιτιολογική έκθεση για να γνωρίζουμε ακριβώς, άρα προβαίνουμε σε ίδια συμπεράσματα): - Είτε πλέον επιθυμείται η αποδέσμευση της ποσότητας από την έννοια του «τίτλου» ή «επιπέδου σπουδών» ή «ακαδημαΐκής ιδιότητας» (όπως θέλετε πείτε το). Δηλαδή να θεωρείται πλέον ότι «είσαι μεταπτυχιακού επιπέδου» ή «διδακτορικού επιπέδου», άσχετα αν έκανες 1 ή 10 μεταπτυχιακά ή διδακτορικά, αντίστοιχα. Π.χ. όπως λέμε ότι άπαξ και έχω έναν 3οβάθμιο τίτλο σπουδών, είμαι επιπέδου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, και τέλος. Το ίδιο και ο άλλος, ο οποίος έχει 5 τέτοιους τίτλους. Τότε, όμως, θα πρέπει οπωσδήποτε για έναν που έχει μεταπτυχιακό+διδακτορικό, να μην αθροίζεται 200+400=600, αλλά να λαμβάνεται μόνο ο σημαντικότερους από τους δύο ΟΜΟΕΠΙΠΕΔΟΥΣ τίτλους, που είναι το διδακτορικό. Μόνο 400 μόρια, καί όχι 600. Γιατί ο κάτοχος διδακτορικού είναι «επιπέδου μετατριτοβάθμιας εκπαίδευσης», όπως και ο κάτοχος μεταπτυχιακού το ίδιο επίσης. Όπως ακριβώς ισχύει ότι ένας που έχει πάρει Lower+Proficiency στα αγγλικά θεωρείται απλά «άριστος γνώστης της αγγλικής», οπότε παίρνει 70 μόρια, και φυσικά όχι 30 για το Lower + 70 για το Proficiency = 100!!!! Αφήστε που από πού κι ως πού ο διδάκτορας μπορεί να «αβγατίσει» τα μόρια της μετατριτοβάθμιας κατάρτισης, ενώ ένας απλός μεταπτυχιακός όχι πια; - Είτε επιθυμείται να δοθεί ένα τέλος στο φαινόμενο όπου υποψήφιοι αρχίζουν να παρακολουθούν σπουδές μόνο και μόνο για τα μόρια του ΑΣΕΠ, χωρίς κανένα άλλο αντίκρυσμα. Π.χ. έμαθαν όλοι τώρα και πάνε για 2ο μεταπτυχιακό μόνο και μόνο για να πάρουν +150 μόρια. Κανένα απολύτως ακαδημαϊκό ενδιαφέρον, αλλά και ένα είδος ανταγωνισμού που ξεφεύγει από τα όρια της πραγματικής ακαδημαϊκής κατάρτισης. ΩΣΤΟΣΟ, αν ισχύει ένας τέτοιος λόγος, το ίδιο θα πρέπει να συμβεί και για τις ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ, καθώς το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και εκεί, δηλαδή υποψήφιοι στα 30 τους χρόνια αρχίζουν δεύτερη κ.ο.κ. ξένη γλώσσα, μόνο και μόνο για τα μόρια του ΑΣΕΠ. Και μάλιστα, τώρα που ισοπεδώνεται το δεύτερο μεταπτυχιακό (ουσιαστικά όλοι οι σοβαροί υποψήφιοι έχουν ένα μεταπτυχιακό, οπότε δεν υπάρχει διαφοροποίηση από αυτό), αποκτά τεράστια σημασία η ύπαρξη επιπλέον ξένης γλώσσας, από αυτούς οι οποίοι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ 2ο ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, αλλά μια χαρά πήγαν π.χ. για Lower στα ιταλικά. Και τώρα ένας που έχει π.χ. 1 Μεταπτυχιακό + 1 Lower αγγλικά + 1 Lower ιταλικά, να έχει πια περισσότερα μόρια από έναν που έχει 2 Μεταπτυχιακά + 1 Lower αγγλικά. ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ, ΕΙΤΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΛΗΘΟΣ ΣΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ, Ή ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΤΗΣ 1 ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!