• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΩΤΕΙΝΗ' | 13 Νοεμβρίου 2009, 23:24

    ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΕΛΕΞΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΟ ΝΗΣΙ ΩΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ 336 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ.ΚΙΝΔΥΝΕΥΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ,ΖΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ, ΕΒΑΖΑ ΣΕ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ?ΗΜΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΗΛΠΙΖΑ ΣΤΟ 24ΜΗΝΟ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ. ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?ΤΟΣΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΤΥΣΕΙ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ,ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ?ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΔΙΑΒΑΣΑ. ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ?ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΠΑΓΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕς ΘΕΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ:ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΑΞΗΣ.ΟΧΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΗ Η ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ.ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΜΑΘΗΜΑ.ΚΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ Π.Δ.Σ. ΓΙΑΤΙ ΟΝΤΩΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΗΤΑΝ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ.