Αρχική Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Άρθρο 5 Υποχρεώσεις ιδιοκτήτη δεσποζόμενου ζώου συντροφιάςΣχόλιο του χρήστη ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | 15 Μαΐου 2021, 11:21
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο Κυνηγετικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης εκφράζει τις ισχυρές ενστάσεις του για τις διατάξεις του νομοσχεδίου « ΑΡΓΟΣ »Πιο συγκεκριμένα Άρθρο 5. Στειρώσεις. Η στείρωση έρχεται σε πλήρη αντίθεση με: Α: Φυσική και ψυχική κατάσταση ζώου Β: Το ζώο υποφέρει στην επέμβαση και υφίσταται ανεπανόρθωτο στρες. Επέρχεται φυσική , πνευματική και ουσιαστική ανικανότητα για εργασία. Φανταστείτε έναν Ελληνικό ευνουχισμένο ποιμενικό απέναντι σε μια αρκούδα ,απέναντι σε λύκους. Φανταστείτε έναν κυνηγετικό ιχνηλάτη που κατά μέσο όρο διανύει με ταχύτητα μάλιστα 15-20 Χιλ κατά έξοδο, να είναι στειρωμένος. ΠΡΟΣΟΧΗ: στην παράγραφο 7 του άρθρου, όπου απλά σε μια σειρά (!) υποτίθεται ότι λύνεται το μεγάλο πρόβλημα της μεταφοράς των κυν. σκυλων σε κούτες. Τεράστια αοριστία η πρόταση για "καλές συνθήκες"...Σε συνδυασμό με τις ανώνυμες καταγγελίες του άρθρου 36, θα επιφέρουν μεγάλη σύγχυση με την υποκειμενική εκτίμηση του οργάνου Ελέγχου. Τέλος, οι στειρώσεις θα οδηγήσουν εκτός των άλλων, σε παντελή αδυναμία θήρας των αγριογούρουνων, με αποτέλεσμα το χάος στους δρόμους, στις πόλεις και κυρίως στην γεωργική παραγωγή...Οι στειρώσεις έτσι στρέφονται και ευθέως μάλιστα κατά του δημοσίου συμφέροντος, αν μάλιστα σκεφθεί κανείς συνέπειες των ασθενειών που επικρεμονται ,όπως η Αφρικανική Πανώλη.. Άρθρο 33.Αρμόδιες αρχές Ελέγχου και επιτροπή παρακολούθησης. Δεν είναι δυνατόν να επικαλείστε σαν αρμόδια αρχή Ελέγχου και το ιδιωτικό σώμα της Θηροφυλακης των κυνηγετικών οργανώσεων( με τεράστια ομολογουμένως αποτελεσματικότητα σεσχέση με τα κρατικά όργανα ) και παράλληλα να εξαιρείτε τις κυνοφιλικες και κυνηγετικές οργανώσεις από την επιτροπή παρακολούθησης όλων. Επίσης, δεν μπορεί από άποψη δεοντολογίας , αυτοί που διάκεινται τόσο εχθρικά δεκαετίες τώρα απέναντι σε εκατοντάδες χιλιάδες κυνοφιλους και κυνηγους, να αποτελούν την βάση της επιτροπής. Η πρόταση είναι της επιτροπής να ηγείται ουσιαστικά επιστημονική ομάδα από την δασολογικές και κτηνιατρικής σχολές, με συμβουλευτική μόνο παρουσία Φιλοζωων, Κυνοφιλων, Κυνηγών και Κυν. οργανωσεων. Είναι αδιανόητο οι ελέγχοντας να είναι και ελεγχόμενοι, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό νομικό κεκτημένο. Άρθρο 36. Οι ανώνυμες καταγγελίες θα οδηγήσουν σε άσκοπες δράσεις και τελικά σε ατονία του άρθρου. Μόνο επωνυμα.Mε την υπάρχουσα και συνέχεια αυξανόμενη παραβατικότητα κατά της ζωής, της περιουσίας γενετήσιας αξιοπρέπειας του Έλληνα, οι ανώνυμες καταγγελίες οδηγούν στην απραξία