• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Κ.' | 14 Νοεμβρίου 2009, 00:59

    Συμφωνώ με την επιπλέον μοριοδότηση των διδακτορικών- μεταπτυχιακών τίτλων. Πρέπει φυσικά να ληφθεί υπόψη ότι δεν έχουν όλοι οι απόφοιτοι την οικονομική δυνατότητα να συνεχίσουν τις σπουδές τους και εισέρχονται αμέσως στην αγορά εργασίας και σε πολλές των περιπτώσεων σε άσχετο αντικείμενο με αυτό των σπουδών τους. Επίσης γνωρίζουμε ότι η γνωριμία με τον καθηγητή παίζει και αυτή το ρόλο της και εν πάσει περιπτώσει η λεγόμενη ''τεταρτοβάθμια εκπαίδευση'' είναι μια πρακτική η οποία έλαβε μαζική μορφή τα τελευταία 10-15 χρόνια, πράγμα που σημαίνει ότι οι παλαιότεροι πτυχιούχοι υστερούν αντικειμενικά σε προσόντα έναντι των νεότερων. Η ένσταση- ερώτησή μου στο συγκεκριμένο άρθρο αφορά την επιπλέον μοριοδότηση για τους τίτλους σπουδών της κατηγορίας ΔΕ. Θεωρώ αυτονόητο ότι θα έπρεπε να μετράει πέραν του βασικού- απαιτούμενου τίτλου και το πτυχίο ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ το οποίο ο υποψήφιος ενδεχομένως κατέχει. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η είσοδος επιστημονικού προσωπικού στις συγκεκριμένες θέσεις, μειώνεται η ανεργία των πτυχιούχων η οποία καλπάζει αλλά και εισάγεται κατά τη γνώμη μου μια γενικότερη θετική φιλοσοφία στους νέους ανθρώπους, που συνδέει τη λήψη πτυχίου πανεπιστημίου με την αγορά εργασίας και όχι με το διαβατήριο για την ουρά του ΟΑΕΔ. Σε πρακτικό επίπεδο είναι αδιανόητο ένας απόφοιτος ΤΕΕ Β΄ κύκλου και ΙΕΚ να θεωρείται ικανότερος για μια οποιαδήποτε δημόσια θέση- κυρίως διοικητικού χαρακτήρα- από έναν απόφοιτο πανεπιστημίου οποιασδήποτε σχολής μόνο και μόνο επειδή ανήκουν σε διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης.