Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτωνΣχόλιο του χρήστη Γ Χ | 14 Νοεμβρίου 2009, 01:56
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δε βρίσκω το συντελεστή 4 υπερβολικό. Η λογική του ότι ένα τεστ αξίζει όσο ένα διδακτορικό είναι λανθασμένη. Και εξηγώ γιατί: Αν κάποιος γράψει πχ. 80 θα πάρει 320 μόρια. Ο άλλος με το διδακτορικό ας υποθέσουμε ότι έγραψε πολύ χαμηλά , ας πούμε 50 , οπότε δικαιούται 200 μόρια. Η διαφορά στην ουσία είναι 120 μόρια και όχι 320. Αν ο συντελεστής ήταν πχ 1 , τότε η διαφορά στα μόρια θα ήταν μόλις 30 , πράγμα που δε θα αντικατόπτριζε τη μεγάλη διαφορά του 50 με το 80. Στην πράξη οι διαφορές στους υποψηφίους που θα περάσουν κυμαίνονται σε ένα εύρος στενότερο των 20 στο τεστ δεξιοτήτων (ας πούμε 65-85). Οπότε μιλάμε για 80 μόρια διαφορά με ένα συντελεστή 4. Εγώ προσωπικά τον συντελεστή τον βρίσκω και μικρό... Οι μόνοι που αδικούνται στο τεστ δεξιοτήτων είναι τα άτομα που για κάποιο λόγο δεν μπόρεσαν να παρουσιαστούν εκείνη την ημέρα.