• Σχόλιο του χρήστη 'Αννα παπαντωνιου' | 14 Νοεμβρίου 2009, 01:29

    Οι αποψεις μου ειναι ακολουθες: 1) Υπαρχουν πτυχιουχοι απο χωρες της του πρωην υπαρκτου σοσιαλισμου με πολυ υψηλους βαθμους στο πτυχιο. Πρεπει να γινει κατι για αυτους...Ειναι σαφες οτι ο βαθμος αυτος δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα. 2) Υπαρχουν πολλοι υποψηφιοι που κατεχουν μεταπτυχιακα γιατι διεθεταν την οικονομικη δυνατοτητα να πληρωσουν ενα Μαστερ στην αλλοδαπη. Χιλιαδες ελληνοπουλα καταφευγουν ειδικα στη Μεγαλη Βρετανια και αποκτουν μεταπτυχιακους τιτλους σε ενα χρονο με σχετικη ευκολια. Αυτο αδικει νεους που δεν διαθετουν αυτα τα χρηματα. Θα προτεινα μειωση των μοριων για το μεταπτυχιακο στα 120. Αν βαθμολογειται με 200 μορια, τοτε ενα διδακτορικο που διαρκει τουλαχιστον 4 χρονια πρεπει να μοριοδοτειται με 600. 3) Δεν νομιχω οτι υπαρχει τροπος για να αποδοθει με ενα συντελεστη η δυσκολια καθε σχολης η πανεπιστημιακου τμηματος. Ισως θα επρεπε να βαθμολογειται το πτυχιο με 100 και οχι 110. 4) Ο πιο αντικειμενικος τροπος θα ηταν εξετασεις για ολους τους κλαδους αλλα αυτο θα ηταν δαπανηρο και θα γιγαντωνε το θεσμο των φροντιστηριων. Τελος θελω να κανω ενα γενικο σχολιο για την ελληνικη πραγματικοτητα: Η ανεργια ειναι τοσο υψηλη που πολλοι νεοι καταφευγουν σε μεταπτυχιακα και διδακτορικα. Η αφαιμαξη για πολλες οικογενειες ειναι συνεχης και εξοντωτικη. Η καταληξη θα ειναι να γεμισει το δημοσιο για απλες επιτελικες θεσεις με ατομα που κατεχουν διδακτορικα. Αυτο ειναι ανηκουστο στο εξωτερικο. Οι κατοχοι διδακτορικων ειναι λιγοι και προοριζονται για τα Πανεπιστημια, την ερευνα η εταιρειες. Προκειται για ακομη μια στρεβλωση της ελληνικης κοινωνιας. Επισης ενα ειδος ΑΣΕΠ πρεπει να εφαρμοστει και στα Πανεπιστημια και Ινστιτουτα για το διορισμο και τη εξελιξη του προσωπικου γιατι στη κυριολεξια επικρατει οικογενειοκρατια, ασυλληπτος νεποτισμος και μετριοκρατια.