• Σχόλιο του χρήστη 'Αλεξανδρος' | 14 Νοεμβρίου 2009, 01:30

    Καταρχας να τονισω οτι το ν/σ βρισκεται σιγουρα προς τη σωστη κατευθυνση. Ειναι πολυ θετικο για το Δημοσιο να διευκολυνεται η εισοδος ανθρωπων με μορφωση σ' αυτο. Για τα δυο πτυχια: Υπαρχει περιπτωση καποια θεση να απαιτει γνωσεις απο δυο πτυχια? Το δευτερο πτυχιο το παιρνεις ειτε για να δουλεψεις σ' αυτο αν δε σ' αρεσε το πρωτο ειτε για να βελτιωσεις τις γνώσεις σου αν προερχεσαι απο ΤΕΙ. Το επιπεδο γνωσεων σου δεν ανεβαινει απλως διευρυνεται. Συνεπως δεν εχει νοημα η πριμοδοτηση δευτερου πτυχιου και σωστα δεν πριμοδοτειται. Για το διδακτορικο: Λυπαμαι για τους υπολοιπους, αλλα δυστυχως, ξεκαθαρη γνωμη μπορει να εχει μονο καποιος που εχει κανει η κανει διδακτορικο. Ετσι οπως ειναι η δομηση των ΑΕΙ σημερα και λογω της υποχρηματοδοτησης, παραλληλα με το διδακτορικο καποιος αναγκαζεται/μαθαινει να κανει και αλλες 100 διαφορετικες δουλειες οχι και τοσο σχετικες με την ερευνα του, απο λογιστης, γραμματεας εως manager και διδασκων (τουλαχιστον για διδακτορικο σε Πολυτεχνειο αναφερομαι που ξερω, για αλλα δεν ξερω). Απολυτα σωστη και σοφη η καταργηση της συναφειας και οποιος διαφωνει το μαλλον δεν γνωριζει τι σημαινει διδακτορικο. Υποψηφιος Διδακτωρ ΕΜΠ (ΣΗΜΜΥ)