Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 4 Επαναρυθμίσεις για τη μοριοδότηση υποψηφίωνΣχόλιο του χρήστη ΠΑΓΩΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 14 Νοεμβρίου 2009, 11:43
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι ακατανόητο και άδικο ο συντελεστής βαρύτητας απολυτηρίου του προ 30αετιας αποφοίτου λυκείου, να είναι ίδιος με του σημερινού, δεδομένου οτι την εποχή εκείνη, επικρατούσαν οι εξής απόψεις στους περισσότερους καθηγητές. Το 20αρι για τον θεό, το 19αρι για τον καθηγητή και απο το 18αρι και κάτω για τον μαθητή. Επιπροσθέτως, θεωρώ, πως οι σημερινοί απόφοιτοι λυκείου υπερτερούν σε δεξιότητες, πλην όμως, υστερούν σε αυτό που ονομάζουμε σφαιρική μόρφωση, στοιχείο πολύ πιο ουσιώδες, όταν μιλάμε για θέσεις που αφορούν τον κλάδο ΔΕ. Επίσης, είμαι απ' αυτούς, οι οποίοι πιστεύουν στην ανάγκη για καλύτερη αντιμετώπιση της εμπειρίας, όχι κατ' ανάγκην με μεγαλύτερη μοριοδότηση, αλλά με μεγαλύτερη απιτούμενη προυπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα. Αυτό βοηθάει στο να δημιουργηθούν υπηρεσίες με λιγότερη δημοσιουπαλληλική νοοτροπία.