Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Ιάσονας Χατζηθεοδώρου | 19 Οκτωβρίου 2009, 20:39
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κάποιες γενικές προτάσεις επί της Υπουργικής Απόφασης: Ο κυβισμός δεν πρέπει να είναι το μοναδικό κριτήριο επιλογής, αλλά αντίθετα μπορεί να αξιοποιηθεί μια απλή πολυκριτηριακή αξιολόγηση (με βάρη) προμηθειών για ηλεκτροκίνητα, υβριδικά και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα με τα ακόλουθα ανώτατα όρια. 1. Κυβισμός: μέχρι 1801cc. 2. Ρύποι: 125grCO/km (με πρόβλεψη φίλτρου σωματιδίων για τα πετρελαιοκίνητα). 3. Κατανάλωση: 6lt/100km εντός πόλης. 4. Όριο τιμής κτήσης (αντιπροσωπευτικό του κόστους leasing): 18,000 Ευρώ εμπορική αξία. Και επί της διαδικασίας: Η χρήση του διαδικτύου για μια δημόσια διαβούλευση είναι σίγουρα μια θετική εξέλιξη κι ας έχει τα αρνητικά της. Παρόλο την ποικιλία απόψεων που υπάρχουν, αναμφίβολα οι τοποθετήσεις δεν προέρχονται ομοιογενώς από όλα τα κοινωνικά στρώματα κι για αυτό νομίζω πως όσοι συμμετέχουμε επωμιζόμαστε ένα μικρό επιπλέον μερίδιο ευθύνης στο να αναλογιζόμαστε και τις απόψεις ανθρώπων που δεν μπορούν να τις εκφράσουν και σίγουρα να μην καταφεύγουμε σε αφορισμούς και εύκολες λύσεις. Επίσης πολύς κόσμος έχει ορθώς επισημάνει τη δυσκολία που θα προκύψει στο κάποιος να μπορεί να παρακολουθήσει τη δημόσια διαβούλευση και να εξάγει κάποια συμπεράσματα και να αντλήσει χρήσιμες διορθώσεις για την προτεινόμενη υπουργική απόφαση. Κι όμως, πέρα από την (αφελή;) ελπίδα μου πως υπάρχει μια ομάδα ατόμων που πέραν του συντονισμού παρακολουθεί τις διάφορες τοποθετήσεις και μπορεί να κάνει μια στοιχειώδης ανάγνωση της διαδικασίας η οποία θα χρησιμεύσει στη συνέχεια, το σημαντικότερο νομίζω είναι ο παραγόμενος πλούτος για τους ίδιους τους συμμετέχοντες. Διαβάζοντας πολλές από τις προτάσεις, έχω πραγματικά εντυπωσιαστεί όχι μονάχα με το περιεχόμενο τους (το οποίο αποδεικνύει πως για πολλά πράματα, ειδικότερα για τη δημόσια διοίκηση, οι περισσότεροι μας συμφωνούμε κι ας προερχόμαστε από διαφορετικές πολιτικές παρατάξεις και ιδεολογίες) αλλά και με τη μεθοδικότητα και τη συνέπεια που τις διακρίνει στην ανάπτυξη και την στοιχειοθέτηση τους. Ας συνυπολογίσει κανείς και την πιθανή επιτυχία μιας ειλικρινούς σύνθεσης όλων των απόψεων, τότε το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα παραγωγικό. Πραγματικά, είμαι πεποισμένος πως μια απλή νομοπαρασκευαστική επιτροπή δεν θα τα κατάφερνε το ίδιο καλά. Ακόμη κι αν το ΥΠΕΣ αγνοήσει πλήρως τις αυθόρμητες προτάσεις των πολιτών, νοιώθω πως είναι ένα ιδιαίτερα πετυχημένο πείραμα, από το οποίο όλοι μπορούμε να πεισθούμε πως η συμμετοχή και ο έλεγχος -πέραν σκοπιμοτήτων- στην πολιτική ζωή με οποιοδήποτε διαθέσιμο μέσο είναι η πιο υγιής αντίδραση στις διαρκείς απογοητεύσεις που τόσο απλόχερα μας προσφέρει ο τόπος μας. Τέλος, επιτρέψτε μου επί του τεχνικού, να προτείνω και ένα σύστημα ψηφοφορίας τόσο επί των παραγράφων του κάθε άρθου όσο και επί των σχολίων-τοποθετήσεων των πολιτών, με θετική, αρνητική και εξεταζόμενη ψήφο, ώστε να υπάρχει και μια πιο ποσοτική αποτύπωση των αντιδράσεων. Καλή συνέχεια.