• Σχόλιο του χρήστη 'Τασος' | 14 Νοεμβρίου 2009, 11:16

    Είμαι συμβασιούχος από το 2000. Στο ΔΙΑΤΑΓΜΑ Παυλόπουλου δεν είχα τα κριτήριά παρ'οτι από τον Οκτώβριο του 2000 που άρχισε η πρώτη σύμβαση έως τον Αύγουστο του 2004 που δημοσιεύτηκε το προεδρικό διάταγμα είχα 40 μήνες στους 46. Και αυτό γιατί είχα 4μηνες κενό στο τελευταίο τρίμηνο. προσέφυγα στα πολιτικά δικαστήρια όπου και κέρδισα τα ασφαλιστικά μέτρα. Έτσι εργάζομαι έως σήμερα. Προεκλογικά είχατε συγκεκριμένη θέση για τους συμβασιούχους με πάγιες και διαρκείς ανάγκες.Και για οσους ειχαν δικαστικες αποφασεις. Σας θυμίζω: Η τροπολογία του ΠΑΣΟΚ για τους συμβασιούχους Στο πρώτο νομοσχέδιο που θα έρθει στη Βουλή θα επανακαταθέσουμε την τροπολογία αυτή (αντίγραφο επισυνάπτεται) και καλούμε την κυβέρνηση να την υιοθετήσει. · Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Τροπολογίας. ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ Στο σχέδιο νόμου «Ρυθμίσεις θεμάτων Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης και λοιπών θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης» Αιτιολογική Έκθεση Με σειρά αποφάσεων πολιτικών δικαστηρίων που έχουν τελεσιδικήσει και έναντι των οποίων το δημόσιο έχει ρητή εκ του Συντάγματος (άρθρο 95 παρ. 5) υποχρέωση συμμόρφωσης, συμβάσεις έργου ή εργασίας ορισμένου χρόνου εργαζομένων στο δημόσιο, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και κυρίως σε Ο.Τ.Α. έχουν χαρακτηριστεί ως συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Οι δε εργαζόμενοι προσφέρουν κανονικά τις υπηρεσίες τους και φυσικά δικαιούνται αμοιβής όπως και πλήρους κοινωνικοασφαλιστικής κάλυψης. Οι προβλέψεις του άρθρου 103 παρ. 7 και 8 Συντ. για τις διαδικασίες πρόσληψης με οποιαδήποτε σχέση εργασίας στο δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και την υπαγωγή των διαδικασιών αυτών στην εποπτεία του ΑΣΕΠ δεν περιορίζουν ούτε την δικαιοδοσία των πολιτικών δικαστηρίων, ούτε την δυνατότητα του κοινού δικονομικού νομοθέτη να προσδιορίζει κατά περίπτωση τις διαφορές ως ιδιωτικές ή διοικητικές (άρθρο 94 Συντ.), ούτε την απόλυτη συνταγματική υποχρέωση του δημοσίου να συμμορφώνεται σε όλες πλέον τις δικαστικές αποφάσεις, άρα και αυτές των πολιτικών δικαστηρίων. Η εναρμονισμένη ερμηνεία των άρθρων 94,95,98 και 103 Συντ., η αρχή του κράτους δικαίου που επιβάλλει την ενιαία και μη αντιφατική συμπεριφορά του κράτους και όλων των οργάνων του συμπεριλαμβανομένων και των δικαστικών και πρωτίστως το δικαίωμα των εργαζομένων στην αμοιβή και την κοινωνική ασφάλιση (άρθρο 22 Συντ.) οδηγούν στην ανάγκη να προβλεφθεί ρητά, με διάταξη νόμου, ότι εκτελεστές αποφάσεις των πολιτικών δικαστηρίων που προβαίνουν σε ορθό νομικό χαρακτηρισμό σχέσεων εργασίας με το δημόσιο, ν.π.δ.δ. και ΟΤΑ συνιστούν πλήρη νόμιμο τίτλο καταβολής της σχετικής δαπάνης για τις κάθε είδους αποδοχές και αποζημιώσεις καθώς και για την ασφαλιστική κάλυψη των εργαζομένων. Το δε ζήτημα της δικαιοδοσίας των πολιτικών δικαστηρίων σε σχέση με τις παραπάνω διαφορές ελέγχεται από τα ίδια τα πολιτικά δικαστήρια. ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ Στο σχέδιο νόμου «Ρυθμίσεις θεμάτων του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης και λοιπών θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης» προστίθενται άρθρο ως εξής: Άρθρο ??? 1. Οι εκτελεστές αποφάσεις πολιτικών δικαστηρίων που χαρακτηρίζουν ως αορίστου χρόνου συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή συμβάσεις έργου μεταξύ εργαζομένων στο δημόσιο, ν.π.δ.δ. ή ΟΤΑ και τους αντίστοιχους φορείς συνιστούν πλήρη νόμιμο τίτλο καταβολής εκ μέρους του δημοσίου, του ν.π.δ.δ. ή του ΟΤΑ της δαπάνης που απαιτείται για τις κάθε είδους αποδοχές ή αποζημιώσεις καθώς και για την ασφαλιστική κάλυψη των εργαζομένων αυτών. 2. Με την επιφύλαξη του άρθρου 100 παρ. 1 περ.δ’ Συντ. και των άρθρων 45 και επ. του ν. 345/1976, όπως αυτός ισχύει, αποκλειστικά αρμόδια για τον έλεγχο της δικαιοδοσίας τους ως προς τις διαφορές αυτές είναι μόνον τα ίδια τα πολιτικά δικαστήρια. Αθήνα, 6.9.2006 Οι προτείνοντες βουλευτές Ευάγγελος Βενιζέλος Μιλτιάδης Παπαϊωάννου Κωνσταντίνος Ρόβλιας Εμμανουήλ Όθωνας Βασίλειος Έξαρχος Γεώργιος Παπαγεωργίου