• Σχόλιο του χρήστη 'Μιχ. Πάτσης, δικηγόρος Αθηνών' | 19 Οκτωβρίου 2009, 20:53

    Παράλληλα με τα υβριδικά οχήματα μέχρι 1400 cc θα πρέπει να προβλέπεται η δυνατότητα απόκτησης -επίσης με χρηματοδοτική μίσθωση- μικρών ευέλικτων οχημάτων 1000 cc, έστω μη υβριδικών με πιστοποίηση εκπομπής χαμηλών ρύπων. Τα αυτοκίνητα αυτά (όπως toyota aygo, citroen c1, daihatsu cuore και άλλα) δεν είναι ρυπογόνα και επιπλέον μπορούν να αποκτώνται με χαμηλότερα μισθώματα. Όσον αφορά πολιτικού τύπου οχήματα που έχουν ειδικές ικανότητες και υπό τον όρο της αιτιολογημένης απόφασης που θα πρέπει να καλύπτει όχι μόνον τον τύπο αλλά και τον αριθμό των αποκτώμενων οχημάτων, θα πρέπει ίσως να υπάρχει πρόβλεψη για απόκτηση χωρίς όριο κυβισμού αλλά και ίσως ακόμη και μεταχειρισμένα από την αγορά προς εξοικονόμηση δαπάνης και κάλυψη της ανάγκης (π.χ. με ένα mitsubishi pajero ή toyota land cruiser η πυροσβεστική ή η πολιτική προστασία μπορεί να διασώσει εγκλωβισμένους σε χιόνια - τα οχήματα αυτά δεν μπορούν να αντικατασταθούν με ισάξια μικρότερου κυβισμού).