• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΤΑΘΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ' | 19 Οκτωβρίου 2009, 21:54

    Συγχαρητήρια κατ'αρχήν για την πρόθεση να κινηθείτε προς αυτή την κατεύθυνση. Για να μη μακρυγορώ... Τα υβριδικά δεν είναι πανάκεια, ναι μεν χαμηλή κατανάλωση εντός πόλης, αλλά υψηλή τιμή απόκτησης, οπότε και κόστος Leasing. 1.Για υπηρεσίες εντός μεγάλων πόλεων ένα supermini 1.200-1.400 κυβικών εκατοστών είναι υπέραρκετό, με εξαιρετικά χαμηλό κόστος απόκτησης αλλά και συντήρησης, επίσης αρκετά ασφαλή (υπάρχουν πολλά με 5 αστέρια στα crash test) και απ την άλλη δεν θα τα χρησιμοποιούν οι πάσης φύσεως διευθυντές κλπ για προσωπικά αυτοκίνητα γιατί δεν θα έχουν και prestige, όσο για την κατανάλωση, χαμηλότερη κι απο υβριδικά στην πράξη. 2. Για τον Στρατό, συμφωνώ απόλυτα με προηγούμενο κύριο που είπε ότι είναι απαράδεκτο ο κάθε διοικητής μονάδας να κυκλοφορεί με υπηρεσιακό αυτοκίνητο εκτός υπηρεσίας και να απασχολεί στρατεύσιμους, πληρώνεται αρκετά για να έχει δικό του αυτοκίνητο 3. Κάτι άσχετο με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, αλλά πολύ σημαντικό, είναι απαράδεκτο να φοροαπαλλάσονται ως εταιρικά αυτοκίνητα αγορασμένα με χρονομίσθωση αυτοκίνητα επιβατικά. Όποιος θέλει να πάρει αυτοκίνητο πολυτελείας αντί να το αγοράσει στο όνομά του και να πληρώνει και φόρους, το παίρνει στην εταιρεία του μέσω χρονομίσθωσης και όχι μόνο παρακάμπτει τα όποια τεκμήρια, αλλά απαλλάσετε και για το μίσθωμα απ το φόρο, με αποτέλεσμα στην ουσία το κράτος να επιδοτεί την αγορά πανάκριβων και ενεργοβόρων αυτοκινήτων, τα οποία βεβαίως χρησιμοποιούνται ως ιδιωτικά. Δικαίωμα για leasing σε ιδιωτικές εταιρείες ναι, ώστε να τα χρησιμοποιούν πωλητές κλπ αλλά με ανάλογα κριτήρια όπως και τα κρατικά, αλλιώς απλά να μην απαλλάσονται. Δείτε το το συγκεκριμένο, γιατί μιλάμε για τεράστια ποσά απωλεσθέντων φόρων.