• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ' | 14 Νοεμβρίου 2009, 14:12

    Πως τον 9/2010, θα τοποθετήσετε καθηγητές νέων ειδικοτήτων (που δεν έχει γίνει ποτέ ΑΣΕΠ για τις ειδικότητες τους) στα σχολεία; Σε ποιά στοιχεία θα στηριχθεί το ΑΣΕΠ αν δεν έχει ιδέα το Υπουργείο πόσους καθηγητές θα ζητήσει; Για τον κλάδο Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας δεν έγινε ποτέ μέχρι τώρα ΑΣΕΠ. Τον 9/2010 θα γίνει γνωστό πόσοι καθηγητές θα απαιτηθούν από τις δηλώσεις προτίμησης ξένης γλώσσας των μαθητών 1ης γυμνασίου, πότε θα γίνει ΑΣΕΠ τον 9/2010; Πότε θα βγάλει αποτέλεσμα το ΑΣΕΠ και πότε θα πάνε οι καθηγητές στα σχολεία; Ήδη με το απλούστατο σύστημα που ακολουθεί το Υπουργείο αυτή την στιγμή και ακόμα μιλάμε για κενά, τι θα γίνει του χρόνου; Nα πω στην Υπουργό ότι δεν υπάρχει κανένας υπεράριθμος καθηγητής Ισπανικών στο Υπουργείο για να μετατεθεί. Συγνώμη αλλά βρίσκω ανεδαφικές τις δηλώσεις της Υπουργού για μερικούς κλάδους ειδικά για τους νέους κλάδους που είτε στις λίστες ΑΣΕΠ δεν υπάρχουν αρκετοί καθηγητές για να καλύψουν τις ανάγκες είτε δεν έχει γίνει ποτέ ΑΣΕΠ. Η λύση είναι έκτακτος ΑΣΕΠ και γρήγορα. Αν δεν κάνω λάθος είναι προεκλογική δέσμευση η κατάργηση της Ωρομισθίας (δουλείας λέω εγώ) στην εκπαίδευση εκτός αν δεν θυμάστε τις δεσμεύσεις σας οπότε μπορείτε να μας ξεκαθαρίσετε τι θα κάνετε; Συμφωνώ επίσης με όλα τα ανωτέρω για την αποδοχή και μοριοδότηση όλων των μεταπτυχιακών και διδακτορικών, είναι τίτλοι εξειδίκευσης που με κόπο και θυσίες έγιναν από τους κατόχους τους, άσχετα ότι εγώ δεν κατέχω. Συμφωνώ επίσης με την επιπλέον μοριοδότηση δεύτερου συναφούς πτυχίου ΑΕΙ ή ΤΕΙ διότι είναι αυτό που θέλει να λέει το Υπουργείο "Δια βίου Μάθηση" και απο την στιγμή που μοριοδοτεί το ΑΣΕΠ περισσότερο τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά, το δεύτερο πτυχίο θα πρέπει να μοριοδοτηθεί αναλογικά, στην χειρότερη περίπτωση ως μεταπτυχιακό μιας και απαιτούνται 4-5 χρόνια για την απόκτηση του. Ευχαριστώ