• Σχόλιο του χρήστη 'ΜαριαΒαρβιτσιωτη' | 16 Μαΐου 2021, 21:31

    Για να σας γινει πιο ευκολο εβαλα το λινκ καθε αρθρου που μπαινετε μεσα κ αφου εχετε κανει αντιγραφη το αρθρο το επικολλατε.βαζετε στοιχεια σας κ την πραξη που ζητα απο κατω για να υποβληθει κ να προλαβετε το χρονο Ετσι ειναι ετοιμο κ ευκολο 75 σωματεια ειμαστε αρα τουλαχιστον 500 αναρτησεις απο ολους μας πρεπει να γινουν σε καθε αρθρο.. μχ ------------------- Εδώ: αντιγραφη επικόλληση http://www.opengov.gr/ypes/?p=7917&cpage=2#comment-39930 Αρθρο 2 19. «Καταφύγιο αδέσποτων ζώων»: η αδειοδοτημένη εγκατάσταση που προορίζεται για την προσωρινή διαμονή αδέσποτων ζώων συντροφιάς που έχουν ανάγκη φιλοξενίας ή περίθαλψης, θεραπευτικής αγωγής και ειδικής φροντίδας σύμφωνα με γνωμάτευση κτηνιάτρου. ΠΡΟΣΘΗΚΗ Η προσωρινή διαμονή ενος υγιους ζώου στο καταφυγιο δεν μπορει να ξεπερνα τις 20 μερες διοτι μετα ασυλοποιειται και παρουσιαζονται προβληματα στην συμπεριφορά του , στην υιοθεσία του ή την επανενταξη του στο μερος που ζουσε .Αν το αδεσποτο σε αυτες τις 20 ημερες δεν υιοθετηθεί επαναφερεται στο περιβάλλον στο οποιο ζουσε πριν την περισυλλογή του . Επισης προσθηκη της λέξης προσωρινή σε όλα τα σχετικά άρθρα , στα οποία παραδόξως η λεξη αφαιρειται δημιουργώντας προβληματα , ασαφειες , έριδες κλπ που όλα θα αποβαινουν εις βαρος των ζώων . Ο εγκλεισμος των ζωων είναι πραξη μη ηθική , μη πολιτισμενη , αντιευρωπαική, απαραδεκτη ,αναποτελεσματική ,εν ολιγοις εγκληματική ιΤσίρκο είναι η προσωρινή υπαίθρια εγκατάσταση, σκηνή ή τέντα, στην οποία πραγματοποιούνται με κερδοσκοπικό σκοπό μουσικοχορευτικές και ακροβατικές παραστάσεις ή άλλου είδους συναφείς εκδηλώσεις για την ψυχαγωγία των ανθρώπων με τη συμμετοχή ή μη ζώων. Μας είναι αδιανόητη η ΕΠΑΝΑΦΟΡΆ της συμμετοχής ζώων στο τσίρκο όταν καταβληθήκαντεράστιοι αγώνες για να καταφέρουμε το 2012 να καταργηθούν τα ζώα στατσίρκο και τώρα το επαναφέρετε; Ελπίζουμε ότι είναι εκ παραδρομής και δεν υπάρχει σκοπιμότητα,ΠΡΕΠΕΙ ΔΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΠΑΛΕΙΦΘΕΙ. Οι ορισμοί της κάθε έννοιας δεν γινεται για λογους εγκυκλοπαιδικούς αλλά αποτυπωνουν την πραγματικοτητα .Εδω τα τσιρκο με ημερα ή αγρια ζωα εχουν καταργηθει ,δεν χρειαζεται η επιμαχη φραση , ΑΠΑΛΕΙΨΤΕ ΤΗΝ τελειως . Δυσκολευομαστε να καταλαβουμε , αφου εδώ δεν υπαρχουν τσιρκο με ζωα, γιατι στο αρθρο 28 Μητρωο Παραβατών αναφερεται ότι απαγορευεται ο καταδικασθεις να εργαστει σε τσιρκο ,αφου δεν θα εχει ζωα; Το ιδιο και για την έννοια του θιάσου Εδώ αντιγραφη επικολληση: http://www.opengov.gr/ypes/?p=7916 ΑΡΘΡΟ 3 (β) Την υποχρεωση συνεργασίας με φιλοζωικά σωματεία και φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα β) Τη μέριμνα ώστε τα επιχειρησιακά προγράμματα διαχείρισης αδέσποτων ζώων των δήμων να περιλαμβάνουν υποχρεωτικά δράσεις για: (βα) τη στείρωση των αδέσποτων ζώων,σκυλων και γατων σε δωδεκαμηνη βαση 5. Αρμόδιες αρχές ελέγχου της εφαρμογής της κτηνιατρικής νομοθεσίας για τα ζώα συντροφιάς και της ορθής λειτουργίας του συστήματος σήμανσης και καταγραφής των ζώων συντροφιάς και των ιδιοκτητών τους είναι οι κτηνιατρικές υπηρεσίες των περιφερειών και των περιφερειακών ενοτήτων της χώρας, καθώς και οι αρμόδιες υπηρεσίες του οικείου δήμου. Οι αρχές αυτές έχουν τις ακόλουθες αρμοδιότητες: (α) Τη συνεργασία με τους φορείς εκτέλεσης της σήμανσης και της καταγραφής των ζώων συντροφιάς για τον συντονισμό των ενεργειών τους, την παροχή τεχνικών οδηγιών και κάθε είδους υποστήριξης για την πλήρη και ενιαία εφαρμογή της ηλεκτρονικής σήμανσης σκύλων και γατών. (β) Τον έλεγχο και την εποπτεία των φορέων εκτέλεσης της σήμανσης και της καταγραφής των ζώων συντροφιάς. (γ) Τον έλεγχο σε τακτική βάση, καθώς και μετά από υποβολή καταγγελιών, των καταφυγίων στα οποία διαμένουν ζώα συντροφιάς, προκειμένου να εξακριβωθεί εάν τηρούνται οι κανόνες ευζωίας και οι λοιποί όροι που τίθενται από τη νομοθεσία. ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΟΛΟ ΤΟ γ, οι κτηνιατρικες κατά τοπους υπηρεσιες οχι μονο σταθηκαν ανικανες να παρακολουθουν θεματα ευζωιας μεσα στα κυνοκομεια , οπως τους οριζε ο 4039/12 , αλλα ειναι απολυτως υπεθυνες ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΉΣ , ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΣΤΑ ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΑ; Και εξακολουθει το νομοσχεδιο να τις οριζει υπευθυνες για την ευζωια στα κυνοκομεια ; ΝΑ ΓΙΝΕΙ /τον ελεγχο κλπ θα τον έχει η 5μελής επιτροπή ,που θα παρακολουθει σε καθημερινη βαση εφοσον τα μελη της το επιθυμουν την κατασταση κλπ στα κυνοκομεια,θα κανουν παρατηρησεις για ο,τι εντοπιζουν κλπ . ΝΕΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ Ο ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΣΤΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΣΙΠ ΕΠΕΧΕΙ ΠΟΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ 1000 ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΖΩΟ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΖΩΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ.Ειναι γνωστό σε όλους ,ότι βρισκονται εγκαταλελειμμενα ή χαμένα ζώα κυρίως κυνηγόσκυλα που εχουν τσιπ αλλά δεν είναι καταχωρημενο αυτό με ευθυνη του κτηνιάτρου στη βαση δεδομενων ή από τωρα στο ΕΜΖΣ Εδώ αντιγραψτε κ επικολλειστε : http://www.opengov.gr/ypes/?p=7915 Αρθρο 4 2. Πιστοποιημένοι χρήστες του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς είναι …….. Προταση να προστεθει και η ΕΛ.ΑΣ 8. Εκτός από τους χρήστες της παρ. 2, διαβαθμισμένη πρόσβαση στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς έχουν:……. Να προστεθουν στη διαβαθμισμένη πρόσβαση και οι φιλοζωικοι σύλλογοι και οργανώσεις μονο για να πληροφορουνται το τηλεφωνο του ιδιοκτητη του ζώου που βρήκαν και για κανένα άλλο στοιχειο και ο ιδιοκτητης μονο για να μπορει να αλλάζει τον αριθμό του τηλεφωνου του και μόνο . Είναι αδηριτη ανάγκη στο site του ΥΠΕΣ να αναρτάται δημόσια η επωνυμία της επιχείρησης των νομίμων εκτροφέων , ώστε να γνωρίζει αυτός που έχει δει ένα ζώο συντροφιάς και θέλει να το αποκτήσει ,αν ο εκτροφεας ειναι νομιμος , αν το συγκεκριμένο κατοικίδιο έχει τσιπ και αν ταυτοποιειται ο αρ αδείας του εκτροφέα με αυτόν που τυχόν μπορει να του παρουσιάζει . Εδώ αντιγραψτε το παρακατω και επικολλειστε: http://www.opengov.gr/ypes/?p=7914 Αρθρο 5 Η υποχρέωση του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς άρχεται από την 1η.9.2023. Τα πρόστιμα του άρθρου 22 για την παράβαση της ως άνω υποχρέωσης επιβάλλονται από την 1η.9.2024. Aπαραδεκτα μεγαλο το διαστημα προσαρμογής, μετραμε σχεδον μαζι με το διοικητικο προστιμο που θα επιβαλλεται το 24 , πανω απο 3.5 χρονια προσαρμογής , μετα θα ειναι οι εκλογες , αλλη παραταση κοκ . 6 μηνες ειναι υπερ αρκετοι για την προσαρμογη τοσο για τη στειρωση οσο και για το διοικητικό πρόσριμο . Διαφορετικά χάριν πολιτικών –ψηφοθηρικών ισορροπιών ,καταργειτε στη πραξη την υποχρεωτικότητα ΤΑΡΑΤΣΕΣ Ξεκινατε με τις 5 ελευθεριες και μιλατε για μια αλλη φιλοσοφια για την ευζωία και μετά επιτρεπετε τη διαμονή των ζώων σε ταράτσα; Ας μας εξηγήσει καποιος τι σχεση έχει η ταρατσα με την λεξη ευζωία , με τη λέξη δυστυχία θα επρεπε να γραφτει . Να απαγορευτει καθε προσβαση του σκυλου σε ταρατσες ,ουτε για ενα λεπτο γιατι μετά θα έχουμε το γνωστό τραγελαφικό γεγονός που λάμβανε χωρα ολα αυτα τα χρονια , που ιδιοκτητες των ζώων απαντουσαν , " δεν τον εχω μονιμα στη ταρατσα, οπως μεχρι τωρα ελεγαν δεν τον εχω μονιμα δεμενο -δυστυχως το επαναφερετε το μη μονιμο δεσιμο - " , τα όργανα ελεγχου θα πρεπει να γινουν Πυθιες και τα δικαστηρια ελλειψει στοιχειων θα αθώωνουν τους παραβατες αφου η παραβαση δεν θα μπορεί να αποδειχτεί γεγονός που στα δικαστηρια δεν μπορει να αποδειχτει . ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΤΑΡΑΤΣΕΣ , υπάρχει ανακολουθία προθέσεων με την πράξη . ΟΧΙ , στη φραση «μη μονιμα δεμενα σκυλιά» , Αλλά στη φράση ΟΧΙ ΔΕΜΕΝΑ σκυλιά ,τελεια και παυλα . Διαφορετικά οδηγουμε ΚΑΙ ΠΑΛΙ τα ζωα στο βασανιστήριο του ΜΟΝΙΜΟΥ ΔΕΣΙΜΑΤΟΣ .Δεν γινεται να ομιλεί ο Πρωθυπουργός για ένα συγχρονο ευρωπαικό θεσμικό πλαισιο και να έχουμε μονιμα αλυσοδεμενα ζωα . Ελεος δηλαδή .. ΠΑΡ 3 στ ,(στ) Οφείλει να μεριμνά ώστε ο σκύλος να έχει ικανή πρόσβαση σε χώρο της αυλής ή σε άλλο εξωτερικό χώρο τέτοιο ώστε ο σκύλος να έχει τη δυνατότητα κίνησης και άσκησης ανάλογης με τη φυλή και την ηλικία του. Ετσι ,οπως διατυπωνεται ειναι σαν όλες οι κατοικιες , ειτε είναι διαμερισματα πολυκατοικιών ειτε και μονοκατοικιες , να εχουν αυλή . Κανενα διαμερισμα σε πολυκατοικία δεν έχει αυλή,όπως ολοι μας αντιλαμβανόμαστε , ουτε και όλες οι μονοκατοικες έχουν αυλή , ιδιως οι παλιες . Ακομη κι αν η κατοικια διαθετει τετοιο χωρο δεν μπορει να αντικατασταθει η καθημερινη και δις ημερησιως βολτα ,εκτος αν ο εξωτερικος χωρος ειναι πανω απο ενα στρέμμα Να γινει : ο ιδιοκτητης οφειλει αποδεδειγμένα δυο φορες το λιγοτερο να βγαζει το σκυλο του βολτα και για χρονο αντιστοιχο με το μεγεθος , το ειδος και τις αναγκες του ζωου. Να προβλεφθει διοικητικο προστιμο 300 ευρω για την καθε μερα ,αν δεν εχει ηδη προβλεφθει γ) Για την αποφυγή ατυχημάτων, υποχρεούται κατά τη διάρκεια του περιπάτου να κρατάει τον σκύλο του δεμένο με λουρί και να βρίσκεται σε μικρή απόσταση από αυτόν. Η ίδια υποχρέωση ισχύει και για οποιονδήποτε συνοδό του ζώου, πέραν του ιδιοκτήτη του. Η υποχρέωση αυτή δεν ισχύει για την κίνηση του σκύλου εντός πάρκων ζώων ή σε μη πυκνοκατοικημένες περιοχές (ε) Να μεριμνά για την αναγκαία κτηνιατρική περίθαλψη του ζώου συντροφιάς, την εξασφάλιση άνετου, υγιεινού και κατάλληλου καταλύματος, προσαρμοσμένου στον φυσικό τρόπο διαβίωσης του ζώου, το οποίο να του επιτρέπει να βρίσκεται στη φυσική του στάση, χωρίς να εμποδίζονται οι φυσικές του κινήσεις και η δυνατότητα για πραγματοποίηση της απαραίτητης για την υγεία και την ευζωία του άσκησης. ΑΣΥΝΤΑΚΤΟ.Εινα σαν να λεει οτι το κατάλυμα δεν πρεπει να του εμποδιζει τις φυσικές του κινήσεις και τη δυνατότητα για πραγματοποίηση της απαραίτητης για την υγεία και την ευζωία του άσκησης. 5. Απαγορεύεται η αφαίρεση του μέσου ηλεκτρονικής σήμανσης από τον ιδιοκτήτη του ζώου συντροφιάς ή από άλλο πρόσωπο ή από κτηνίατρο, χωρίς κτηνιατρική γνωμάτευση που βεβαιώνει την αναγκαιότητα της αφαίρεσης και εντολή αρμόδιου εισαγγελέα. ΠΡΟΣΘΗΚΗ Στην περιπτωση που επιβαλλεται ως ανωτερω να αφαιρεθει , αφαιρειται μονο απο κτηνιατρο και επιχειρειται να τοποθετηθει σε αλλο μη πάσχον μερος του σώματος του ζωου παρ,ζ) Να μην εγκαταλείπει το ζώο συντροφιάς του. Ειδικά για τους σκύλους και τις γάτες, σε περίπτωση που επιθυμεί να τα αποχωριστεί, υποχρεούται να γνωστοποιεί την πρόθεσή του αυτή στην αρμόδια υπηρεσία του δήμου του τόπου της μόνιμης κατοικίας του προκειμένου, με μέριμνα του δήμου, να αναρτηθεί προς υιοθεσία στην Πανελλήνια Πλατφόρμα Υιοθεσίας Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς για χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριάντα (30) ημερών. ΠΡΟΣΘΗΚΗ /Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ του κατοικιδιου εχει την δυνατοτητα να ανευρει ο ιδιος τον νεο κηδεμονα του ζωου χωρις να χρειαζεται να καταφυγει στην πλατφορμα υιοθεσιας ,υποχρεουνται ομως επι διοικητικη ποινή να δηλώσει τα στοιχεια του νεου ιδιοκτητη κλπ στο δημο και στην πλατφορμα Η εννοια της παρ ζ ειναι να περιορισει την εγκαταλειψη του κατοικιδιου και οχι να στερήσει τη δυνατοτητα να βρει ο ιδιος τον νεο ιδιοκτητη για το δικο του κατοικιδιο .Δηλαδή να μη μπορω εγω να κρατησω το κατοικιδιο μου γιατι αρρωστησα σοβαρα και να μη μπορω να το μεταβιβασω πχ στον αδελφο μου , μια φιλη μου κλπ αλλά να το πηγαινω στο Δημο . Κατάλοιπο τσιρώνειων εγκυκλίων ,που έχουν απορριφθεί από τη φιλοζωική κοινότητα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το παρακάτω . δ) Οφείλει να φροντίζει να μη μένει μόνιμα δεμένος ο σκύλος του εντός της ιδιοκτησίας του, ακόμα και αν η αλυσίδα ή το σκοινί είναι μακρύ. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον η ιδιοκτησία δεν έχει περίφραξη, επιτρέπεται η χρήση υπόγειου ηλεκτρονικού φράχτη. Μια τεραστια πληγή απο το 2012 με εξαιρετικα βασανιστικες συνεπειες για τα ζωα συνεχιζει να υπαρχει και στο σχεδιο νομου με τις τοσες προσπαθειες να φανει οτι διεπεται απο μια αλλα φιλοσοφια , ευρωπαικη ας το πουμε έτσι , για τα ζωα . Κανεις δεν μπορει να αποδειξει ,οτι ο σκυλος πχ ειναι μονιμα δεμενος αεκτος κι αν ολο το 24ωρο και επιμερες παραμενει στο σημειο οπου κακοποιειται με το μονιμο δεσιμό του σκυλί . Ας περασουμε επιτελους στη πραξη στην αλλη φιλοσοφία που ευαγγελιζεται η Κυβερνηση . Σε καμια προηγμενη χωρα της Ε.Ε τα σκυλια δεν ειναι δεμενα ,οπως ειναι ο συντριπτικος κανονας εδω . Να γινει ,οτι απαγορευεται το δεσιμο των ζώων ,πλην εξαιρεσεων , οπως πχ κατα την μεταφορα του στο κτηνιατρο και ισως και κάποιες αλλες περιπτωσεις,που θα οριστουν ρητά . ΝΕΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ Στη περιπτωση που το κατοικιδιο είναι κουνέλι καθίσταται υποχρεωτική η σήμαση και καταγραφή του κατ αντιστοιχια με τους σκυλους και τις γάτες . Οι εγκαταλείψεις κουνελιών, που δεν γνωρίζουν από αδεσποτεία και είναι εξαιρετικά ευάλωτα ζώα, η δε εγκατάλειψή τους σημαίνει βέβαιο θάνατο και με δεδομένο ότι η Αττική και πολλές άλλες μεγάλες πόλεις έχουν γεμίσει από αδέσποτα κουνέλια ο ΝΟΜΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΜΑΣΤΙΓΑ) Εδώ αντιγραψτε το παρακατω και επικολλειστε: http://www.opengov.gr/ypes/?p=7913 ΑΡΘΡΟ 6 ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ή ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ Θηλυκοί σκύλοι αναπαραγωγής δεν γονιμοποιούνται πριν από το δεύτερο οιστρικό κύκλο για σκύλους κάτω των 15 κιλών και πριν από το δεύτερο έτος για σκύλους άνω των 15 κιλών (ώστε να προλάβουν να προηγηθούν οι διάφορες εξετάσεις δυσπλασίας) και σε καμία περίπτωση πριν από την παρέλευση εννέα μηνών από τον τελευταίο τοκετό. Για τους αρσενικούς σκύλους επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται στην αναπαραγωγή από ενός έτους οι έως 15 κιλά και από 2 ετών οι άνω των 15 κιλών (ώστε να προλάβουν να προηγηθούν οι διάφορες εξετάσεις δυσπλασίας). Δεν υπάρχει ανώτερο χρονικό όριο για τους αρσενικούς σκύλους Δεν επιτρέπεται να επιλέγονται για αναπαραγωγή ζώα συντροφιάς, αρσενικά ή θηλυκά που τα ανατομικά και φυσιολογικά χαρακτηριστικά ή τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς τους μπορεί, ανάλογα με το είδος και τη φυλή, να αποδειχθούν βλαβερά για την υγεία και ευζωία του θηλυκού αναπαραγωγικού ζώου συντροφιάς και των απογόνων του. Ο προσδιορισμός των βλαβερών χαρακτηριστικών γίνεται με απόφαση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και καταρτίζεται κατάλογος. Όλοι οι εκτροφείς υποχρεούνται και οπωσδήποτε πριν την αναπαραγωγή, να εξετάζουν τους μελλοντικούς γεννήτορες σκύλους τους, θηλυκούς και αρσενικούς, με βάση αυτόν τον κατάλογο. Με υπουργική απόφαση η οποία εκδίδεται σε διάστημα 2 μηνών, καθορίζεται λίστα κληρονομικών παθήσεων και στο βαθμό που το εκτρεφόμενο ζώο έχει μια από αυτές που επιβάλλεται η στείρωσή του καθώς η πάθηση θα είναι προδήλως αντίθετη με την ευζωία των απογόνων. . Απαγορεύεται: η πώληση και η έκθεση σκύλων και γάτων από καταστήματα πώλησης ειδών ζώων συντροφιάς petshops) (ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣΘΗΚΗ) το «καθώς και από τα ηλεκτρονικά καταστήματα πώλησης (μεταπώληση)» ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ Το άρθρο για τις αγγελίες δεν καλύπτει σε καμία περίπτωση τους μεταπωλητές κουταβιών και γατών. Είναι άλλο ζήτημα το να δημοσιεύσει κάποιος μια αγγελία πώλησης κουταβιών ή γατιών κάποιας γέννας και άλλο να έχει μια νόμιμη- μόνιμη πληρωμένη ιστοσελίδα. Οι μεταπωλητές δεν βάζουν αγγελίες, κάνουν τη δουλειά τους από ιστοσελίδες και συνεργάζονται με άτομα εκτός Ελλάδος. Αγγελίες βάζουν οι απλοί ιδιώτες. Δεν μπορεί το κράτος να κατεβάσει εκατοντάδες ίσως και χιλιάδες νόμιμες ιστοσελίδες. Ο χώρος της ιστοσελίδας αγοράζεται συνήθως από άλλο κράτος.Κάποιοι από αυτούς έχουν και επωνυμία εκτροφείου δίνοντας 100 ευρώ, άλλοι μπορεί να έχουν και pet-shopsή ξενοδοχείο ή εκπαιδευτήριο σκύλων οπότε να καλύπτονται πίσω από αυτά για να κάνουν τις μαζικές μεταπωλήσεις τους και φυσικά χωρίς απόδειξη Πρόκειται για μάστιγα γιατι μεσω της ηλεκτρονικής γινονονται οι περισσότερες πωλήσεις και έχουν πλημμυρίσει τον τόπο ζώα άρρωστα.Αυτοί παράγουν σε μεγάλο ποσοστό τα αδέσποτα. Επαναλαμβάνουμε ότι οι πωλήσεις κουταβιών ή γατιών πλέον δεν γίνονται με αγγελίες ή στα πετσοπ που δεν βάζουν πλέον μέσα στη βιτρίνα τα ζώα αλλά απλά ανοίγουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και πουλάνε συνεχώς. Κάποια από τα ζώα είναι ετοιμοπαράδοτα και βρίσκονται σε κάποιο υπόγειο ή αποθήκη στοιβαγμένα και κάποια τα παραγγέλνει κανείς και σε 10 μέρες τα παραλαμβάνουν. Είναι νομιμοφανείς γιατί έχουν σήμανση και διαβατήριο, αλλά ψεύδονται ,όταν λένε στο πελατη τους ,ότι δήθεν έχουν "γραπτή εγγύηση καθαροαιμίας και μορφολογίας." τέτοιο πράγμα απλά δεν υπάρχει αφού για την καθαροαιμία χρειάζεται να υπάρχει το pedigree και η μορφολογία πιστοποιείται με τη συμμετοχή σε έκθεση και την αξιολόγηση από κριτή... Λένε επίσης : "Επιλεγμένα από τους καλύτερους εκτροφείς της Ευρώπης " και ψεύδονται πάλι μιας και οι κανονισμοί της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας (FCI) απαγορεύουν ρητά να δίνουν οι εκτροφείς τα κουτάβια τους σε μεταπωλητές. Τα κουτάβια ή γατάκια αυτά προέρχονται από τα γνωστά puppymills δηλαδή τους παραγωγούς μαζικής παραγωγής των Βαλκανίων που οι συνθήκες τους είναι τραγικές. Αυτά τα ζώα κουτάβια μπορεί να έχουν μόρβα ή τύφο και σύντομα τα περισσότερα θα εμφανίζουν κάθε είδους πάθηση (επιληψίες, τύφλωση, δυσπλασίες, νεφροπάθειες, καρδιοπάθειες, παραλύσεις κλπ) και αυτά είναι που θα βρεθούν πεταμένα στο δρόμο.Προέρχονται από κακή εκτροφή, αιμομιξίες, άρρωστους γεννήτορες κλπ Θυμίζουν κάποια ράτσα αλλά μορφολογικά δεν καλύπτουν το πρότυπο της ράτσας. Εν κατακλείδι,μόνο η ταυτόχρονη απαγόρευση των ηλεκτρονικών pet-shopsθα συμβάλλει ακαριαία στον κάθετο περιορισμό των αδέσποτων. Θεωρουμε , ότι η προταση αυτή θα πρέπει να βρίσκει σύμφωνους τους νόμιμους εκτροφείς Απαγορεύεται να εισάγονται στην Ελλάδα ζώα συντροφιάς που δεν έχουν ηλεκτρονική σήμανση. Τα στοιχεία σήμανσης των εισαγόμενων ζώων (κωδικός σήμανσης και όνομα εισαγωγέα), από χώρες εκτός Ε.Ε. Το «από χώρες εκτος Ε.Ε. θα πρέπει να απαλειφθεί αφού δημιουργεί μια τεράστια μαύρη τρύπα παράνομων εισαγωγών. Το 90% των εισαγόμενων ζώων εισάγονται από Ουγγαρία, Τσεχία, Βουλγαρία, Σκόπια, Σερβία) που οι περισσότερες είναι μέλη της Ε.Ε. Γιατί να μην καταγράφονται αυτά; . καταγράφονται στα σημεία εισόδου στην Ελλάδα και ενημερώνεται απευθείας το ΕΜΖΣ. Εδώ αντιγραψτε το παρακατω και επικολλειστε: http://www.opengov.gr/ypes/?p=7912 Άρθρο 7 Αρμοδιότητες και υποχρεώσεις των δήμων 1. Οι δήμοι υποχρεούνται να διαθέτουν ολοκληρωμένο επιχειρησιακό πρόγραμμα διαχείρισης των αδέσποτων ζώων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 3, το οποίο περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον (α) την περισυλλογή, (β) την παροχή κτηνιατρικής περίθαλψης, (γ) την ηλεκτρονική σήμανση και την καταγραφή στο ΕΜΖΣ, (δ) τη στείρωση και (ε) την υιοθεσία τους. Η αρμοδιότητα αυτή μπορεί να ασκείται και από συνδέσμους δήμων και διαδημοτικές συνεργασίες. Επιπλέον, έχουν την υποχρέωση να εξυπηρετούν τους πολίτες και ιδιοκτήτες δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς για διοικητικές πράξεις σχετικές με το Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, καθώς και την υποχρέωση υλοποίησης προγραμμάτων πρόληψης δημιουργίας νέων αδέσποτων ζώων ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΟ το οποίο περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον (α) την περισυλλογή, (β) την παροχή κτηνιατρικής περίθαλψης, (γ) την ηλεκτρονική σήμανση και την καταγραφή στο ΕΜΖΣ, (δ) τη στείρωση και (ε) την υιοθεσία τους,την επανενταξη τους 2. Ο δήμος δύναται, με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, να συνεργάζεται για τους σκοπούς της παρ. 1, συνάπτοντας σχετική έγγραφη συμφωνία, με φιλοζωικά σωματεία και φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που έχουν έδρα στην Ελλάδα ή σε κράτος-μέλος της Ε.Ε. και είναι καταχωρημένες στο Μητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς ή σε αντίστοιχα μητρώα των χωρών όπου εδρεύουν. ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο δήμος οφείλει να συνεργάζεται ………. Και όχι Ο δήμος δύναται, με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, να συνεργάζεται Διοτι με αυτό το τροπο διαιωνιζεται και πάλι το αναμφισβήτητο ο δημος να συνεργάζεται με οποιο φιλοζωικο σωματειο δεν του κανει κριτικη ενώ πολλες φορες δημιουργει φιλοζωικες οργανωσεις «δικες του» για να αποφευγει την κριτική και να κάνει ο,τι αυτος νομιζει . Κάθε δήμος υποχρεούται να διαθέτει, είτε ο ίδιος είτε στο πλαίσιο συνεργασίας με άλλους δήμους είτε ως μέλος συνδέσμου δήμων, τουλάχιστον ένα (1) καταφύγιο. Ο δήμος δύναται, ανάλογα με τις ανάγκες του, να συμβάλλεται με νομίμως αδειοδοτημένα καταφύγια. Η υποχρέωση της παρούσας δεν υφίσταται για δήμους με πληθυσμό μικρότερο των τριών χιλιάδων (3.000) κατοίκων. ΝΑ γινει Κάθε δημος υποχρεουται………….τουλάχιστον ένα καταφυγιο με κτηνιατρειο εντος του καταφυγιου ,ο δε αριθμός των προσωρινά διαμενόντων αδεσποτων του καταφυγιου δεν μπορει να υπερβαινει τον αριθμό 80 για κάθε καταφυγιο.Οι δημοι με πληθυσμό μικροτερο των 3000 κατοικων υποχρεουνται μονο στη δημιουργία κτηνιατρειου . 4. Για την υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων, οι δήμοι οφείλουν να διασφαλίζουν, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, την παροχή των αναγκαίων κτηνιατρικών υπηρεσιών από κατάλληλα φυσικά ή νομικά πρόσωπα είτε με προσφυγή στις διαδικασίες ανάθεσης του ν. 4412/2016 (Α’ 147), είτε με σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου του άρθρου 6 του ν. 2527/1997 (Α΄206). Με τις ίδιες διαδικασίες, οι δήμοι μπορούν να συμβάλλονται με φυσικά ή νομικά πρόσωπα για την παροχή υπηρεσιών σταυλίτη, καθώς και για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας και φύλαξης για τα καταφύγια που λειτουργούν. Οι συμβάσεις μίσθωσης έργου του παρόντος δεν συμπεριλαμβάνονται στον μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό των συμβάσεων μίσθωσης έργου του άρθρου 89 του ν. 4604/2019 (Α’ 50). ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΚΑΠΟΥ και η υποχρεωση των Δήμων για σιτιση των αδεσποτων και τους 12 μηνες το χρονο . βαγ) Αν διαπιστωθεί από την κτηνιατρική εξέταση ότι είναι επικίνδυνα ζώα συντροφιάς ή ότι πάσχουν από ανίατη ασθένεια ή ότι είναι πλήρως ανίκανα να αυτοσυντηρηθούν λόγω γήρατος ή αναπηρίας και η διατήρησή τους στη ζωή είναι πρόδηλα αντίθετη με τους κανόνες ευζωίας τους, υποβάλλονται σε ευθανασία. Οι αποφάσεις ευθανασίας αναρτώνται πριν την υλοποίησή τους στην Πανελλήνια Πλατφόρμα Υιοθεσίας Αδέσποτων Ζώων και στην ιστοσελίδα του οικείου δήμου για ελάχιστη περίοδο τριάντα (30) ημερών. Η περίοδος των τριάντα (30) ημερών δεν απαιτείται να τηρηθεί αν συντρέχουν κτηνιατρικοί λόγοι για άμεση ευθανασία. Η τελευταια παραγραφος ή θα πρεπει να φυγει τελειως γιατι μπορει να οδηγησει σε αυθαιρεσιες κτηνιατρων και δημων ή θα πρεπει να οριστουν επακριβως ποιοι είναι οι κτηνιατρικοι λογοι που επιβαλλουν αμεση ευθανασια ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΥΣ-ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ-5ΜΕΛΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ Στο σημείο αυτό θα καταθέσουμε μια άλλη προταση που αποτελεί μείξη με την πρόταση του νομοσχεδίου . Είναι η μονη προταση που μπορει να αλλαξει την σημερινη κατασταση ενώ η προταση του νομοσχεδιου θα διαιωνισει με μαθηματικη ακριβεια ,όλες τις δυσλειτουργίες , τις αυθαιρεσιες , τις εναντιον των ζώων ενεργειες της συντριπτικης πλειοψηφιας των Δημων Το σκεπτικό της βασίζεται πάνω στην πολυετή εμπειρία από την διαχείριση των Δήμων βάσει του 3170/2003 και 4039/12 ως τροποποιήθηκε Η δημιουργία της Επιτροπής Παρακολούθησης καμία αλλαγή δεν θα φέρεί και θα διαιωνιστεί νομοτελειακά η δυσλειτουργία των Δήμων και οι συνέπειές της στα αδέσποτα . Με την πρότασή μας αφενός «ανακουφίζονται» οι Δήμοι από εργασίες και υπευθυνότητες πανω στην διαχείριση και αφετερου ,ως προαναφέρουμε ,θα λυθούν πάρα πολλά ζητήματα ,που ταλάνιζαν Δήμους και Φιλοζωικές Οργανώσεις Δυο είναι κυρίως οι βασικές μας προτάσεις και αφορούν στην 5μελή επιτροπή και το πώς θα πρέπει να είναι δομημένα τα κυνοκομεία των Δήμων Παρακαλούμε θερμότατα να γίνει έστω τώρα δεκτή η προτασή μας ,ώστε πραγματικά κάτι να αλλάξει στην διαχείριση των αδέσποτων από τους Δήμους. Η παντελής έλλειψη και πάλι κυρώσεων στους Δήμους ,ποινικών και διοικητικών θα οδηγησουν νομοτελειακά στην συνεχιση της ίδιας κατάστασης Οι δηθεν περικοπες χρηματοδότησης των Δήμων που ΔΥΝΑΤΑΙ να αποφασισει η Επιτροπή παρακολουθησης ,της οποιας η συνθεση με δυο μαλιστα εκπροσωπους των Δήμων και μειοψηφια του ενός έναντι 6 του φιλοζωικου φορέα μαθηματικά και πάλι θα οδηγησει στο να μην γινεται καμια περικοπη χρηματοδότησης χαριν των ζωων και οι Δήμοι θα συνεχισουν να αυθαιρετουν . Οι διοικητικες κυρώσεις για τους Δημους που δεν εκτελουν τις αρμοδιότητες τους για κάθε μια χωριστα να είναι διαβαθμισμένες αναλογα με το πσο μικρος ή μεγάλος είναι ο Δήμος και να ξεκινούν από 3.000 για κάθε μη εκτελουμενη αρμοδιότητα εως 50.000 για τους πολύ μεγαλους Δήμους ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ 1ον ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΗΜΩΝ Πολύ βασικό ρόλο στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών εκ μέρους των Δήμων, αλλά κυρίως στην αποτελεσματικότητα αυτών, θα πρέπει να είναι η γενναία και ικανή να ανταποκριθεί στις ανάγκες των χιλιάδων αδέσποτων χρηματοδότηση των Δήμων από Υπουργείο Εσωτερικών Οι Δήμοι να χρηματοδοτούνται σε ποσοστό τουλάχιστον 80% των ετησίων επιλέξιμων δαπανών τους χωρίς πλαφόν, αλλά με βάσει τις πραγματικές ανάγκες, τον αριθμό των αδέσποτων που έχουν και τις ιδιαιτερότητες του κάθε Δήμου για σίτιση, στειρώσεις, θεραπείες κ.λ.π., ενώ το υπόλοιπο 20% να καλύπτεται από τα εισπραχθέντα πρόστιμα για παραβάσεις της νομοθεσίας ιδιοκτητών ζώων συντροφιάς. 2ον 5ΜΕΛΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ Προτείνουμε αυτές να απεμπλακούν από τους Δήμους. Οι 5μελείς επιτροπές ήταν σημείο μεγάλων προστριβών και αντεγκλήσεων μεταξύ των Δήμων- αιρετών και διοικητικού προσωπικού-, των πολιτών και των φιλοζωικών συλλόγων, ήταν πεδίο καταπάτησης της νομοθεσίας και αυθαιρεσιών, επιβάρυνε δε με επιπλέον εργασία το ήδη υποστελεχωμένο διοικητικό προσωπικό, αλλά και τους αρμόδιους Αντιδημάρχους. Πού προτείνουμε να υπάγεται η 5μελής επιτροπή Προτείνουμε λοιπόν να συσταθεί σε κάθε Αντιπεριφέρεια Νομού η 3μελής Περιφερειακή Επιτροπή Παρακολούθησης ως παράρτημα της Κεντρικής , τα μέλη της οποίας θα είναι επίσης έμμισθα, όπως και της Κεντρικής, στην οποία θα υπάγεται απευθείας η 5μελής επιτροπή, θα εποπτεύεται από αυτή για την νομιμότητα των πράξεων ή παραλείψεών της και θα ορίζεται από αυτή με καθορισμένο τρόπο . Σε περιπτώσεις Δήμων που δεν έχουν τοπικά ή όμορα φιλοζωικά σωματεία ήδη υπάρχει πρόβλεψη νομική και η 5μελής μπορεί να αποτελείται από τους 3 μόνο άλλους εκπροσώπους. Η Περιφερειακή Ειδική Επιτροπή Παρακολούθησης Αρχή θα αποστέλλει επιστολές: α. στο Δήμο και θα ζητά να ορίσει τον εκπρόσωπο του στη 5μελή , β. στον Πανελλήνιο Σύλλογο Εκπαιδευτών, για να στείλουν κατάσταση των εκπαιδευτών που υπάρχουν σε κάθε Δήμο ή όμορο Δήμο και να επιλέγει τον εκπαιδευτή η Αρχή , γ. στους εγκεκριμένους και εγγεγραμμένους στο Μητρώο του ΥΠΕΣ φιλοζωικούς συλλόγους και ενώσεις, να ορίσουν αυτοί μεταξύ τους, τους εκπροσώπους τους αποφασίζοντας με πλειοψηφία, δ. στον Πανελλήνιο Κτηνιατρικό Σύλλογο, να αποστείλει κατάσταση των ενεργών κτηνιάτρων στον οικείο Δήμο και θα αποφασίζει ποιος θα ενταχθεί στην 5μελή . Η Περιφερειακή Ειδική Επιτροπή θα είναι 3μελής και θα αποτελείται από έναν εκπρόσωπο της Αντιπεριφέρειας, από ένα δικηγόρο μέλος του ΔΣ του τοπικού δικηγορικού συλλόγου και από ένα εκπρόσωπο των φιλοζωικών οργανώσεων του κάθε νομού, που θα εκλέγεται από τις εγκεκριμένες και καταγεγραμμένες στο Μητρώο του ΥΠΕΣ φιλοζωικές οργανώσεις. Η επιτροπή θα πρέπει να είναι έμμισθη με εξαίρεση τον εκπρόσωπο των φιλοζωικών, που κατά τη γνώμη μας πρέπει να είναι άμισθος. Η έμμισθη αμοιβή τους θα πιστώνεται στο ΥΠΕΣ. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ 5ΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Η 5μελής επιτροπή θα έχει στην αρμοδιότητα της και θα αποφασίζει για οποιοδήποτε θέμα έχει να κάνει με περισυλλογή, υιοθεσία, επανένταξη, επιθετικές συμπεριφορές, λεισμανιακά ζώα με την ιατρική καθοδήγηση του ιδιώτη κτηνιάτρου της 5μελούς και του εκπαιδευτή, θα ορίζει τα σημεία σίτισης και πότισης, θα διατηρεί την λίστα των υπό στείρωση ζώων της κάθε περιοχής του οικείου δήμου, θα προτείνει εκδηλώσεις, ενημερωτικές καμπάνιες και βεβαίως θα συνεργάζεται με τον Δήμο για τα προγράμματα στείρωσης, για τις ποσότητες τροφών που χρειάζεται να προμηθευτεί ο Δήμος, για την διάθεση αυτών σε συλλόγους και απλούς εθελοντές πολίτες κρατώντας πλήρη στοιχεία γι αυτό και για την διενέργεια στειρώσεων υπο την εποπτεία του Δήμου από εθελοντές κτηνιάτρους Έλληνες ή/και από άλλους Ευρωπαίους . 3ον ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ Για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους Δήμους προτείνουμε την τροποποίηση των ΟΕΥ των Δήμων και την δημιουργία νέας υπηρεσίας, αποτελούμενης από 3 έως 5 άτομα ανάλογα με τον πληθυσμό του κάθε Δήμου, άρα και του αριθμού των αδέσποτων, με προκήρυξη διαγωνισμού από το κράτος και δη το ΥΠΕΣ, προκειμένου να στελεχωθεί η νέα υπηρεσία, που πιθανόν όμως να μπορεί εν μέρει να στελεχωθεί και από ήδη εργαζόμενους στον Δήμο, που μπορεί να προέλθουν από μια καλύτερη κατανομή του διοικητικού προσωπικού. Η συνολική δαπάνη της μισθοδοσίας να ενταχθεί στις επιλέξιμες δαπάνες και να χρηματοδοτείται από το ΥΠΕΣ . Αντικείμενο της νέας υπηρεσίας α. Ενέργειες, εκδηλώσεις , ενημερώσεις , έντυπο υλικό που θα συμβάλλουν στην βελτίωση του φιλοζωικού επιπέδου των δημοτών, ενηλίκων και ανηλίκων , δηλ μαθητών σε συνεργασια με τα φιλοζωικά σωματεία καιάλλους φορείς . β. Παροχή πληροφοριών σε κάθε δημότη όσον αφορά θέματα διαχείρισης , ποιος είναι αρμόδιος και που θα πρέπει να απευθύνονται για κάθε ζήτημα που τους απασχολεί σχετικά με τα αδέσποτα γ. Τήρηση πλήρους και ενημερωμένου ηλεκτρονικού αρχείου για τα αδέσποτα ζώα και για κάθε πράξη που γίνεται γι αυτά πχ στείρωση, υιοθεσία, θάνατος, κ.λπ., αλλά και αρχείο για τα δεσποζόμενα ζώα και κάθε μεταβολή σε αυτά . δ. Διοργάνωση προγραμμάτων στείρωσης των αδεσποτων σκύλων και γατών αλλά εθελοντικών στειρώσεων από έλληνες και ξένους ευρωπαίους κτηνιάτρους σε συνεργασία με την 5μελή επιτροπή. ε.Την προώθηση υπευθύνων με διαφάνεια υιοθεσιών αδέσποτων ζώων σε συνεργασία πάντα με την 5μελή επιτροπή και τα φιλοζωικά σωματεία και Ενώσεις, που είναι εγγεγραμμένα στο Μητρώο του ΥΠΕΣ ζ. Την τοποθέτηση στα σημεία που επελέγησαν από την 5μελή επιτροπή ταϊστρών και υποδοχέων νερού , την προμήθεια των τροφών, τον ανεφοδιασμό των ταϊστρών, την χορήγηση στους συλλόγους και σε μεμονωμένους πολίτες τροφής για σίτιση σε σημεία που δεν υπάρχουν ταΐστρες και τον έλεγχο αυτών η. Τη δημιουργία Δικτύου Εθελοντών πολιτών για την φιλοξενία χρηζόντων βοήθεια αδέσποτων ζώων και την διευκόλυνση αυτών με τροφές και φάρμακα, π.χ. χάπια για αποπαρασίτωση, αντιβιοτικά, κ.λ.π. θ. Τα άτομα που θα προσλαμβάνονται ή θα προέρχονται από καλύτερο καταμερισμό του ήδη υπάρχοντος προσωπικού θα πρέπει να διαθέτουν στοιχειώδη φιλοζωία και ενσυναίσθηση απέναντι στα ζώα .ι. Την εξασφάλιση της φιλοξενίας ζώων σύμφωνα με τις διατάξεις του νομοσχεδίου 4.ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ Ή ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ-ΜΙΚΡΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ -ΚΛΙΝΙΚΕΣ , Σε κάθε Δήμο της χώρας ιδρύεται υποχρεωτικά τουλάχιστον μια δομή ( στους μεγαλύτερους Δήμους και ανάλογα με τον πληθυσμό των αδέσποτων δεύτερη και Τρίτη δομή ) μία Δομή -Δημοτική Κλινική, με υποδομή για την προσωρινή διαβίωση ως 40 ζώων το ανώτερο, με πρόστιμο διοικητικό στην περίπτωση υπέρβασης του αριθμού και για κάθε επιπλέον ζώο, ώστε να σταματήσουν οι σημερινές φριχτές καταστάσεις στα δημοτικά κυνοκομεία. Ο περιορισμένος αριθμός προσωρινά φιλοξενούμενων ζώων θα δώσει στους Δήμους την δυνατότητα να ανταποκρίνονται στις οικονομικές απαιτήσεις της Δομής-Κλινικής και από την άλλη θα εκλείψουν θλιβερές εικόνες πάσης φύσεως των σημερινών κυνοκομείων, που δεν μας τιμούν ως ανθρώπους και ως χώρα, ενώ εκεί μέσα στην κυριολεξία βασανίζονται τα ζώα . Οι Δομές-Δημοτικές Κλινικές θα διαθέτουν υποχρεωτικά δημοτικό κτηνιατρείο ιατρικών πράξεων και επεμβάσεων, χώρο κλωβών νοσηλείας, χώρο άσκησης των προσωρινά διαμενόντων αδέσποτων ζώων, αποθήκη τροφών και γενικά ότι προβλέπει ο νόμος 604/77. Οι χώροι προσωρινής διαβίωσης, σχεδιάζονται και λειτουργούν με βάση τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στον νόμο 604/77. Οι Δομές-Δημοτικές Κλινικές δύνανται να δημιουργούνται και μέσα στον ιστό της πόλης, όπως συμβαίνει και με τις ιδιωτικές κτηνιατρικές κλινικές ή σε απόσταση το πολύ 5χμ από τον ιστό της πόλης. Οι δομές αυτές θα λειτουργούν με ένα τουλάχιστον κτηνίατρο και περισσότερους ανάλογα τον πληθυσμό των αδέσποτων και τον πληθυσμό του κάθε Δήμου , θα προσλαμβάνονται με διαγωνισμό από το ΥΠΕΣ, θα μισθοδοτούνται από αυτό ,θα λειτουργούν με δυο 8ωρα ,όπου είναι πλέον του ενός και θα συμμετέχουν στις εφημερίες των ιδιωτών κτηνιάτρων- που θα πρέπει να θεσμοθετηθούν-, οπότε στην περίπτωση της εφημερίας θα μπορεί να νοσηλεύει και δεσποζόμενα ζώα επ’ αμοιβή,η οποία θα καταχωρείται στον ειδικό λογαριασμό για τις ανάγκες των αδέσποτων του Δήμου Για τις περιπτώσεις που απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις π.χ. ορθοπεδικά χειρουργεία ο Δήμος θα συμβάλλεται με ιδιώτη τοπικό κτηνίατρο. Στις Δομές-Δημοτικές Κλινικές θα έχουν άμεση καθημερινή πρόσβαση τα μέλη της 5μελούς επιτροπής, θα στελεχώνονται δε από δύο εργαζόμενους καθαριότητας, σίτισης κλπ των ζώων, που θα προσλαμβάνονται από τους Δήμους και με κριτήριο την φιλοζωία τους .Η Δομή-Δημοτική Κλινική λειτουργεί με την εποπτεία της 5μελούς επιτροπής. Οι χώροι προσωρινής διαβίωσης των ζώων λειτουργούν με προσωπικό του Δήμου. Σε όλους τους Δήμους θα επιχορηγηθεί η αγορά ενός οχήματος περισυλλογής με τον κατάλληλο εξοπλισμό ενώ στους Δήμους άνω των 150.000 θα επιχορηγηθεί και η αγορά ενός ασθενοφόρου. Οι ετήσιες δαπάνες λειτουργίας των κτηνιατρείων, καθώς και οι άλλες δαπάνες διαχείρισης των ζώων, υποβάλλονται από τα αρμόδια τμήματα των Δήμων στο τέλος κάθε έτους και επιδοτούνται, όπως προαναφέραμε, κατά 80% από ειδικό κονδύλι που διαχειρίζεται το ΥΠΕΣ, χωρίς να προβλέπεται όριο, Η πρόβλεψη αυτή να έχει ισχύ έναρξης ισχύει από το έτος 2022. Εδώ αντιγραψτε το παρακατω κ επικολλειστε: ΜΕΡΟΣ Β’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ, ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 39 Εξουσιοδοτικές διατάξεις | Υπουργείο Εσωτερικών ΜΕΡΟΣ Β’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ, ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙ... ΑΡΘΡΟ 39,παρ 3 3. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, ύστερα από γνώμη της Επιτροπής του άρθρου 33, δύνανται να μετατεθούν οι ημερομηνίες εκκίνησης της υποχρέωσης στείρωσης και της έναρξης επιβολής του οικείου προστίμου που προβλέπονται στο άρθρο 5, να καθορίζονται εξαιρέσεις από τα παραπάνω ανάλογα με τον δήμο κατοικίας του ιδιοκτήτη ή τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ζώου, όπως ενδεικτικά για σκύλους εργασίας ή ζώα που διαθέτουν γενεαλογικό χάρτη (Pedigree) ή ανήκουν σε αναγνωρισμένες αυτόχθονες ελληνικές φυλές) καθώς και να τίθενται όροι και περιορισμοί για την ενδεχόμενη αναπαραγωγή των θηλυκών σκύλων και γατών. Με την ίδια απόφαση μπορούν να καθορίζονται εξαιρέσεις από την υποχρέωση στείρωσης για ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος, καθώς και ο τρόπος πιστοποίησης των εν λόγω ιδιοκτητών. Φανηκε , ότι θα κανατε τη μεγαλη τομή , δυστυχως διαβαζοντας ενα ενα πλεον τα αρθρα , βλεπουμε οτι οχι μονο δεν γινεται τομή αλλά η προσπαθεια να "ικανοποιηθουν "όλες οι πλευρές οδηγει σε ενα μεγαλο χαος και αλαλουμ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ 3 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 39 .που καταργει στην ΠΡΆΞΗ την υποχρεωτικότητα της και μαλιστα σε αυτους που ευθυνονται σε συντριπτικο ποσοστό για τα αδεσποτα, κτηνοτροφους και κυνηγους . Οσο για την καταργηση του θεσμου του ερασιτεχνη εκτροφέα σε άλλο άρθρο του παροντος νομοσχεδίου που ταυτοχρονα στο αρθρο αυτό την αναιρειτε δημιουργώντας ένα χαος στη πραξη , είναι προτιμοτερο να θεσπισετε ορους ,προυποθεσεις , αδειοδοτηση κλπ της ερασιτεχνικής εκτροφής παρά να οδηγηθούμε στην πληρη ασυδοσια της καταστασης . Αν δε, κατι θελετε να καταργησετε αυτό να είναι οι επαγγελματιες εκτροφεις με την κατασταση τυπου puppy