• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΤΕΛΗΣ' | 14 Νοεμβρίου 2009, 16:43

    Σε γενικότερες γραμμές το Ν/Σ κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Ορισμένες παρατηρήσεις για το εν λόγω άρθρο: ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΤΥΧΙΟΥ Έίναι απαράδεκτο το φαινόμενο να τυγχάνουν ίσης ή και μεγαλύτερης μοριοδότησης τίτλοι σπουδών με παρεμφερές γνωστικό αντικείμενο έχοντας σαφώς μικρότερες βάσεις εισαγωγής (ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ) και φυσικά με διαφορετικό συντελεστή δυσκολίας. ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΣΩΝΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ. Επίσης, με το υπάρχον σύστημα τυγχάνει μεγαλύτερης μοριοδότησης κάποιος που θα εισαχθεί σε κάποια σχολή στην οποία η κατανομή του βαθμού πτυχίου διαμορφώνεται σε υψηλότερο επίπεδο εν συγκρίσει με κάποιες άλλες σχολές με σαφώς υψηλότερο συντελεστή δυσκολίας και άρα με την κατανομή του βαθμού του πτυχίου να διαμορφώνεται σε σαφώς μικρότερο επίπεδο. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να καθιερωθούν συντελεστές στάθμισης στους βαθμούς πτυχίου ανά σχολή/Πανεπιστήμιο, δηλαδή αναλόγως της θέσεως που βρίσκονται στις προτιμήσεις των υποψηφίων (όπως προκύπτει και από τις βάσεις εισαγωγής) να σταθμίζονται με μεγαλύτερο συντελεστή στάθμισης εκείνες οι σχολές που έχουν υψηλότερη βάση εισαγωγής ακολουθώντας φυσικά φθίνουσα ταξινόμηση.