Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 4 Επαναρυθμίσεις για τη μοριοδότηση υποψηφίωνΣχόλιο του χρήστη Τόλης | 14 Νοεμβρίου 2009, 17:56
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γενικά τα μέτρα κινούνται προς τις σωστές κατευθύνσεις αλλα έχω μερικά σχόλια-ερωτήσεις 1)δεν φαίνεται πουθενά στο νέο νομοσχέδιο αλλα ελπίζω οτι ο δεύτερος τίτλος βασικών σπουδών πρέπει να μοριοδοτήται. Επίσης 8α πρέπει να υπάρχει ένας συντελεστής στη μοριοδότηση με βάση την αξιολόγηση των τμημάτων που παρέχουν αυτούς τους τίτλους σπουδών 2) συμφωνώ με την κατάργηση μοριοδότησης του δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών. Έτσι μειώνεται η πτυχιοθηρία αλλα και εξαλείφεται μια μεγάλη κοινωνική αδικία εφόσον μόνο πιο οικονομικά ευκατάστατοι έχουν την άνεση να πλήρωνουν για μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών στην ελλάδα. 3) Πρέπει να υπάρχει μια μοριοδότηση, έστω και μικρή, για τυχόν υποτροφίες που έχουν παραχωρηθεί για την εκπόνηση μεταπτυχιακών/διδακτορικών διπλώμάτων αλλα και λοιπών βραβείων. Έτσι προωθείταιη αριστεία, αλλα και βοηθούνται οικονομικά ασθενέστεροι που έκαναν καλές σπουδές λόγω μορφωτικών δυνατοτήτων. 4)Δεν συμφωνώ με το τέστ δεξιοτήτων. Αν ένα τέτοιο τέστ μετράει όσο ένα διδακτορικό τότε δε καταλαβαίνω πως αξιοποιούνται οι σπουδές. γενικά αυτο το τέστ πρέπει τουλάχιστον να φύγει απο την κατηγορία ΠΕ. 5)η ποιστοιποίηση στη χρήση Η/Υ έιναι ακόμα λενα ζήτημα. πως μπορεί κάποιος να εχει ματαπτυχιακά, διδακτορικά και να μην έχει αρκετά καλέσ γνώσεις Η/Υ.