• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΥΗ Ο.' | 14 Νοεμβρίου 2009, 18:14

    θιγω το θεμα που αφορα το τεστ δεξιοτητων μιας κ θελετε να αυξησετε το πολ/στη αντι του 3 με το 4..θεωρειτε δικαιο ενα παιδι που απαντησε στις 50 ερωτησεις σωστα(τις μισες) να αποκομιζει 200 ολοκληρα μορια,απ τη στιγμη που καποιοι αλλοι που συμμετειχαν,ειτε απο απερισκεψια ειτε απο ατυχια να μην πηγαν καλυτερα απο κεινον?οι γενικες γνωσεις επισης μπορουν ν αποτελεσουν κριτηριο οτι καποιος θα ειναι καταλληλος κ θα εχει ολα τα φοντα για την δουλεια που του παρουσιαζεται?δεν μιλαμε εδω ουτε για πτυχια ουτε για προϋπηρεσια.ειναι δικαιο ο πολλαπλασιαστης 4 να ειναι τοσο προσαυξημενος δηλ?ποσο περισσοτερο σε μια περιοδο που δεν εχουν πληροφορηθει ή συμμετασχει αρκετα ατομα,να στερουνται αυτων των μοριων?εγω προσωπικα ελαβα μερος στο τεστ και εχω 4,5 χρονια προϋπηρεσιας σε διοικητικες θεσεις,αλλα δε τη θεωρω δικαιη την αλλαγη με το τεστ.τουλαχιστον οχι τωρα γιατι ηταν ενα απλο τεστ γενικων γνωσεων κι οχι ειδικων πανω στο αντικειμενο της θεσης στην οποια θεωρητικα θα εργαζομασταν.