Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτωνΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Βολιώτης | 14 Νοεμβρίου 2009, 20:26
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ απόλυτα με το συντελεστή 4 ή παραπάνω στο τεστ δεξιοτήτων. Η λογική, η παρατηρητικότητα, η αντίληψη, η προσαρμοστικότητα, οι ελληνικοί και ευρωπαϊκοί θεσμοί,η ιστορία (αυτός που δεν γνωρίζει ιστορία είναι καταδικασμένος να την επαναλάβει), η πολιτικοκοινωνική επικαιρότητα, η οικονομία κλπ. αποτελούν ικανότητες και γνώσεις απολύτως απαραίτητες για κάθε υπάλληλο. Χρειαζόμαστε δημόσιους λειτουργούς με σφαιρικό και πολυδιάστατο πνεύμα, όχι μονοδιάστατα άτομα που βλέπουν το δέντρο και χάνουν το δάσος. Οι δεξιότητες αυτές προκύπτουν μετά από χρόνια εμπειρίας,ενασχόλησης και διαβάσματος και όχι μέσα σε "3 ώρες" όπως θέλουν να υποστηρίζουν αυτοί που είτε δεν έγραψαν είτε απέτυχαν. Η εισαγωγή της αρνητικής βαθμολογίας, επιπλέον, εκμηδενίζει στατιστικά τις περιπτώσεις των υψηλών βαθμολογιών λόγω τύχης. Αυτός που υποστηρίζει το αντίθετο είτε είναι είτε θέλει να παριστάνει τον αδαή στη στατιστική επιστήμη. Δεν είναι τυχαίο ότι τα πλέον έγκυρα πανεπιστήμια, πολυεθνικές και κράτη χρησιμοποιούν τεστ πολλαπλής επιλογής εδώ και δεκαετίες.