Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτωνΣχόλιο του χρήστη Nasos-T | 14 Νοεμβρίου 2009, 21:57
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλό είναι να κρίνουμε όχι με βάση το τι μας συμφέρει αλλά με βάση το τι είναι ορθό. Με βάση αυτή τη λογική, νομίζω ότι τα μόρια που προβλέπονται στο παρόν νομοσχέδιο τόσο για τα μεταπτυχιακά όσο και για το τεστ δεξιοτήτων, είναι πέρα για πέρα ορθά. Αν μπορεί να αμφισβητηθεί ένα τρίωρο τεστ του οποίου αντικείμενο εξετάσης μπορεί να είναι το οτιδήποτε (ακόμα και το ποιος αρχηγός κράτους επισκέφτηκε την προηγούμενη εβδομάδα την Ελλάδα ή το πόσα κείμενα έγραψε ο Σωκράτης), το ίδιο εύκολα μπορεί να αμφισβητηθεί και ένα Master για το οποίο μπορεί μεν να έχεις διαβάσει αρκετά, αλλά ταυτόχρονα έχεις πληρώσει και αρκετά χρήματα για να το αποκτήσεις (και συνήθως όχι και με τις ποιο αυστηρές εξετάσεις). Σε όσους ζητούν περισσότερα μόρια για τα μεταπτυχιακά, θα πρέπει να λάβουν υπόψη ότι ο σκοπός ενός μεταπτυχιακού (και διδακτορικού πολύ περισσότερο) είναι η εξειδίκευση των γνώσεων. Δεν είναι η επιπλέον μοριοδότηση από τον ΑΣΕΠ. Η σημερινή τάση να παίρνουμε ένα οποιοδήποτε μεταπτυχιακό μόνο και μόνο για τα μόρια του ΑΣΕΠ πρέπει να σταματήσει. Κλείνοντας, θα έλεγα ότι καλά είναι τα πανεπιστημιακά πτυχία, καλά και τα μεταπτυχιακά, αλλά δεν αποτυπώνουν απαραίτητα και την ποιότητα ενός υποψηφίου. Και επειδή η συνέντευξη είναι "επικίνδυνη", ο μόνος τρόπος να αποτυπωθεί αυτό, είναι - για την ώρα - μόνο το τεστ δεξιοτήτων. Ένα κοινό τεστ για όλους με θέματα γραμματικής, μαθηματικών, αντίληψης και γενικής παιδείας ευρύτερα. Όλοι όσοι το υποτιμούν, καλό είναι να ανατρέξουν στο site του ΑΣΕΠ και να δουν όχι μόνο την αποχή που είχε, αλλά και που κινήθηκαν οι βαθμολογίες, και μετά ας ανασκευάσουν...