• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης' | 14 Νοεμβρίου 2009, 21:20

    Έχω 4 παρατηρήσεις: 1) Η πρώτη, η οποία ελπίζω να ληφθεί υπόψη αφορά τη μοριοδότηση των ξένων γλώσσών στις οποίες δε βλέπω να αναφερεται κάποια σχετική αλλαγή στον υπολογισμό των μορίων. Η βασική μου ένσταση αφορά, το ότι η μοριοδότηση είναι ενιαία και ισομερής για όλες τις γλώσσες που δυνητικά γνωρίζει ο υποψήφιος. Έτσι καταλήγουμε, για παράδειγμα κάποιος που γνωρίζει ρώσσικα και ας μη ξέρει αγγλικά να μοριοδότείται εξίσου με τον γνώστη των αγγλικών. Με δεδομένο ότι η γλώσσα που χρησιμοποιούνται στη πράξη, στον εργασιακό χώρο (εξαιρώ ενδεχομένως κάποιες ειδικές θέσεις), είναι η αγγλική θα ήθελα να δώ μια πριμοδότηση της αγγλικής σε σχέση με τις άλλες γλώσσες ή τουλάχιστον των βασικών γλώσσών της ευρωπαικής ένωσης που θεωρώ ότι είναι η αγγλική και η γαλλική (ίσως και η γερμανική) σε σχέση με τις υπόλοιπες. Νομίζω ότι το πιο λογικό θα ήταν αγγλικά (και γαλλικά ίσως), να αποτελούν μια κατηγορία υψηλότερης μοριοδότησης, από τις υπόλοιπες τις ευρωπαϊκής ένωσης. Να υπάρχει μια 2η κατηγορία μοριοδοτούμενων γλωσσών (με μικρότερο βάρος), για τις υπόλοιπες γλώσσες της ΕΕ, ενώ οι γλώσσες εκτός ΕΕ, θα πρέπει να μοριοδοτούνται ακόμα λιγότερο. 2) Επίσης, συμφωνώ απόλυτα με τη κατάργηση της πριμοδότησης 50%, καθώς πιστέυω ότι αποτελεί άδικη αντιμετώπιση μια μεγάλης μερίδας υποψηφίων που δεν είχαν την "τύχη" να εργαστούν στο δημόσιο κάποια στιγμή στο παρελθόν. 3) Κάτι άλλο που θα πρότεινα είναι να επεκταθεί η διάταξη που απαγορεύει σε ήδη μόνιμους υπαλλήλους του δημοσίου να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς καθόλη τη διάρκεια της υπηρεσίας τους στο δημόσιο και όχι για μια 5ετία, όπως ισχύει σήμερα. Άλλωστε νομίζω ότι για τέτοιες μετακινήσεις υπάρχει ο θεσμός των μετατάξεων (οι οποίες βέβαια θα πρέπει να είναι πιο αξιοκρατικές). Θεωρώ ότι ένα ενιαίο μισθολόγιο θα αποτελούσε από μόνο του μια λύση στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά δε ξέρω αν υπάρχει τέτοια προοπτική και διάθεση. 4) Δε συμφωνώ με την κατάργηση της συνάφειας των μεταπτυχιακών/διδακτορικών τίτλων. Η πριμοδότησή που παρέχουν διακιολογείται από την εξειδίκευση στο αντικείμενο τους. Αν δεν είναι συναφές με το αντικείμενο της θέσης πιο το νόημα τους. Π.χ., γιατί κάποιος με διαδακτορικό/μεταπτυχιακό σε μηχανολογία να πριμοδοτηθεί για θέσεις που απαιτούν βασικό πτυχίο πληροφορικής. Νομίζω ότι η συνάφεια στους επιπλέον τίτλους σπουδών είναι κάτι εξαιρετικά κρίσιμο, καθώς αυτό που αναζητείται την σήμερον ημέρα είναι η εξειδίκευση και όχι η γενικευμένες γνώσεις.