• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΛΑΚΗ ΝΕΛΛΙ' | 15 Νοεμβρίου 2009, 09:40

    H ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΜΕΡΗ ΣΩΣΤΗ.ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΠΗΚΑ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΩ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙ? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ-ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΘΕΤΙΚΑ? ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΕΣ....ΣΑΦΩΣ ΤΑ 210 ΜΟΡΙΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ. Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΜΕ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΠΟ 50-70 ΜΟΡΙΑ. Η ΑΔΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΛΑΔΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΕΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (ΑΓΓΛΙΑ). ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΘΜΟ ΑΝΩ ΤΟΥ 8, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΕΞΩ ΟΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΙΣΑΞΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΦΟΙΤΟΥΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..