• Σχόλιο του χρήστη 'Ξενοφών Παπαδόπουλος' | 15 Νοεμβρίου 2009, 10:17

    Η κατάργηση της συνέντευξης, η μείωση της μοριοδότησης της εμπειρίας και η ταυτόχρονη αναγωγή των πτυχίων σε πρωταρχικό κριτήριο για τις προσλήψεις στο Δημόσιο δεν λύνει ουσιαστικά το θέμα της αναξιοκρατίας. Μεταφέρει την πιθανότητα συναλλαγής στο χώρο της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ιδιαίτερα μετά την (πιθανότατη) αναγνώριση τίτλων σπουδών από Ιδρύματα αμφίβολης αξίας. Επιπλέον η απόδοση μορίων με βάση την κατοχή ενός (οποιουδήποτε) μεταπτυχιακού τίτλου ακούγεται μεν δίκαιη, αλλά στην πράξη είναι η ίδια ισοπεδωτική και αναξιοκρατική, αφού υπάρχει τεράστια διαφορά στην ποιότητα των σπουδών μεταξύ των διαφόρων Ιδρυμάτων. Άλλο ένα PhD από το MIT και άλλο από το College of Wishminshire. Για να είναι αποτελεσματικά τα μέτρα θα πρέπει να υπάρχει διαφάνεια στην απόδοση των μεταπτυχιακών τίτλων, και η μοριοδότηση να βασίζεται σε μια αξιολόγηση των Ιδρυμάτων που τους εκχωρούν, αξιολόγηση που θα γίνεται με βάση διαφανή και κοινώς αποδεκτά κριτήρια.