• Σχόλιο του χρήστη 'Βαγγέλης' | 15 Νοεμβρίου 2009, 10:11

    Για μένα 2 είναι οι μεγαλύτερες αδικίες στο νέο σύστημα. Α) Βαθμός Πτυχίου Β) Να μην υπολογίζεται το δεύτερο μεταπτυχιακό Για τον βαθμό πτυχίου όλοι γνωρίζουμε ότι είναι ένα τελείως υποκειμενικό το πώς βαθμολογείτε ο κάθε μαθητής στην κάθε σχολή στην τάδε χώρα. Για τον μη υπολογισμό του δεύτερου μεταπτυχιακού πάλι είναι μεγάλη αδικία αφού πως γίνεται το ΑΣΕΠ να δικαιολογεί την συλλογή μορίων από προϋπηρεσία για 5 χρόνια μετά τις σπουδές και να μην δέχεται τα μόρια που κάποιος θέλησε να αποκτήσει κάνοντας μεταπτυχιακά για να εμπλουτίσει τις γνώσεις του για τα ίδια χρόνια. Πολλά έχουν ειπωθεί για το τι πρέπει να γίνει με τα παραπάνω και τα περισσότερα σωστά (πχ. ο βαθμός πτυχίου να υπολογίζεται ανάλογα με την σχολή που αποφοίτησε κάποιος, συνάφεια ή μη του μεταπτυχιακού κτλ.), αλλά δυστυχώς πρέπει να υπολογίσουμε και ακόμη ένα παράγοντα για τον οποίο κανείς δεν έχει πει τίποτα ακόμη. ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΣΕΠ 1ον Το ΑΣΕΠ πρέπει να αποφασίζει γρήγορα γι’ αυτό τον λόγο καταργήθηκε και η συνάφεια ή μη του μεταπτυχιακού. (για να μην υπάρχουν ενστάσεις κτλ.). 2ον Για την βαθμολόγηση των πανεπιστημίων Ελλάδας και Εξωτερικού θα χρειαστούν πολλά χρόνια και μέχρι τότε τι θα γίνει; Πως θα βαθμολογούνται τα πτυχία και οι βαθμοί αυτών που αποφοιτούν από αυτά; Νομίζεται πως υπάρχουν στατιστικές βαθμολογιών των απόφοιτων του 80 ή του 90; Για αυτούς τους λόγους προτείνω: 1ον Βαθμολόγηση όλων των ακαδημαϊκών προσόντων που μπορούν να αποκτηθούν σε διάστημα μέχρι και 5 ετών (ανεξάρτητα εάν είναι αμέσως μετά την απόκτηση του πτυχίου ή τμηματικά για μεγαλύτερο διάστημα). Το όριο των 5 ετών το βάζω για να υπάρχει μία συνάφεια με τα συνολικά έτη προϋπηρεσίας που προσμετρούνται και όχι για κάποιον άλλο λόγο. Επίσης εάν οι σπουδές γίνανε part-time τότε αυτό το διάστημα μπορεί να γίνει 10 χρόνια. 2ον Μικρότερος συντελεστής βαρύτητας του βαθμού πτυχίου.