• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΥΣΟΥΛΑ' | 15 Νοεμβρίου 2009, 12:17

    Έχω μερικές ενστάσεις ως προς τον τρόπο μοριοδότησης: 1. Η μοριοδότηση του δεύτερου μεταπτυχιακού πρέπει να συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί και έρχεται σε συμφωνία με τις προεκλογικές10 δεσμεύσεις της παράταξης σας κ. Ραγκούση, που είπατε για αξιοκρατικό τρόπο προσλήψεων με αντικειμενικά κριτήρια και ενδυνάμωση των τίτλων σπουδών. 2. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ. Όλοι γνωρίζουμε ότι στα περιφερειακά Πανεπιστήμια οι βαθμοί των πτυχίων είναι υψηλότεροι από ότι οι βαθμοί από το Αριστοτέλειο, το Μετσόβιο, το Καποδιστριακό κ.λ.π. ΠΟΣΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ? Πράγματι αυτοί που τελείωσαν τη Βουλγαρία ή τη Ρουμανία έχουν 10!!!!!!!!!!!!!!! ποιός στην Ελλάδα έβγαλε 10. Θέλετε μάλλον να μας πείτε ότι αυτοί που τελείωσαν στη Ρουμανία είναι καλύτεροι από εμάς???????? Μήπως αναρωτιέμαι οι σύμβουλοι σας τελείωσαν στη Ρουμανία αλλιώς δεν εξηγήτε γιατί τόση βαρύτητα στο βαθμό του πτυχίου. 3. Γιατί δεν αυξάνεται τη μοριοδότηση των τίτλων σπουδών των ξένων γλωσσών, σε πολιτισμική κοινωνία δεν ζούμε? δεν είναι αντικειμενικά κριτήρια? 4. Η μοριοδότηση του τεστ δεξιοτήτων 400 όση ένα διδακτορικό, πολύ δεν είναι? Γιατί ανά δύο χρόνια το τεστ και όχι ανά ένα και υποχρεωτικό για όλους που θέλουν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.( Προεκλογικά δεσμευτήκατε ότι θα γίνεται ένας διαγωνισμός του ΑΣΕπ το χρόνο)