• Σχόλιο του χρήστη 'Διονύσης ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ' | 15 Νοεμβρίου 2009, 14:12

    ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ Πολλοί εκφράσαν την απορία αν τα προς αντικατάσταση εδάφια αφορούν την αθροιστική μοριοδότηση. Όντως αρχικά και γω πίστευα ότι το σχετικό εδάφιο δεν επηρεαζόταν. Ωστόσο (με επιφύλαξη) ο ιδιος ο κ. Υπουργός στη συνέντευξη τύπου απήντησε ότι Καταργείται η Αθροιστική Μοριοδότηση. Εξάλλου σχεδόν όλα τα ΜΜΕ αυτό αναφέρουν εδώ και αρκετές μέρες χωρίς καμία παρέμβαση του Υπουργείου. Εκφράζω τη λύπη μου που αν όχι ο ίδιος ο Υπουργός τουλάχιστον ο administrator θα έπρεπε με "κλειστό" σχόλιο να παρέμβει και να παράξει διευκρινίσεις. Ελπίζω στο μέλλον να παρεμβαίνουν σε άλλα ζητήματα δημοσίας διαβούλευσης. Στο δια ταύτα: (1) Αναφορικά με την κατάργηση της αθροιστικής μοριοδότησης των μεταπτυχιακών τίτλων είναι εμφανές -σταθμίζοντας όχι μόνο τα παμπολλά σχόλια που τάσσονται κατά του νέου μέτρου ΑΛΛΑ κυρίως παρατηρώντας τους συνδέσμους "το βλέπω θετικά-το βλέπω αρνητικά" η πλειοψηφία των ενεργών πολιτών τάσσεται ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ και ελπίζω να αξιολογηθεί απο την πολιτική ηγεσία και τους συμβούλους του Υπουργού. θεωρώ όμως ότι όλοι εμείς (και αυτοί που τάσσονται αρνητικά) λειτουργήσαμε εν ειδει συμβούλου. Εξάλλου όσοι εμπλεκόμαστε καθημερινά με προκηρύξεις ΑΣΕΠ θα μου επιτρέψετε να πω ίσως να βλέπουμε πιο κοντά τις αδυναμίες του συστήματος. Ελπίζω τα σχόλια τις παρατηρήσεις και επισημάνσεις μας να τις διάβασε κυρίως ο κύριος Ραγκούσης. (2) Είναι αδιανόητο να βάζουμε την εκπαίδευση σε καλούπια "χρηματικού κόστους" και αντί σαν ενεργοί πολίτες να μαχόμαστε για περισσότερες δυνατότητες μόρφωσης με εξασφάλιση υποτροφιών κτλ...να μαχόμαστε για ΑΚΥΡΩΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ. (3) Επισήμαινα σε προηγούμενο σχόλιο μου τη μη μοριοδότηση της Μέτριας Γνώσης Ξένης Γλώσσας. Το θέμα το χα θέσει σε προγενέστερο χρόνο στο ΑΣΕΠ . Η απάντηση ήταν -αν θυμάμαι καλώς- έχετε δίκιο κατανοούμε το θεμα ωστόσο το ΑΣΕΠ δε νομοθετεί. Δε νομοθετεί βεβαίως ωστόσο δε βλέπω να έκανε μια σχετική εισήγηση. Η μέτρια γνώση είναι θεσπισμένη αλλά ποτέ στο 95% των προκηρύξεων δεν έχει ενεργοποιηθεί ποτέ! Για ποιό λόγο; Ένας που γνωρίζει έστω σε μέτριο επίπεδο μια ξένη γλώσσα είναι τίποτα για το δημόσιο; (4) Κατάργηση της ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑΣ κυρίως στο ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ και διατήρηση στους μικρους (κάτω των 10.000 ή παραμεθόριους) με ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ο κάθε έλληνας πολίτης εφόσον το δηλώσει ότι επιθυμεί και δεσμεύεται να παραμείνει για μια δεκαετία να έχει την προνομιακή μοριοδότηση των 150 μονάδων. Επαναλαμβάνω δεν είναι προσόν ούτε τίτλος να είσαι δημότης κάπου. Δεν έχει λογική (βέβαια άλλο λογικό άλλο νομιμο) ο μονιμος κάτοικος Φερρών Εβρου και δημότης (λόγω οικογενειακής παράδοσης) Ηρακλείου Κρήτης σε προκήρυξη των Φερών να λαμβάνει 0 μόρια και ο Δημότης Φερών αλλά μόνιμος κάτοικος Ηρακλείου Κρήτης στην ίδια προκήρυξη να λαμβάνει 150 μόρια. Ακόμα και στην πράξη το μέτρο αυτό "χωλαίνει". Δεν ισχύει ότι για τις παραμεθόριες (Κωδ: 03,04 δηλ μονιμος κατοικος και δημοτης). Δείτε το πιο σοβαρά το εν λόγω θέμα (5) Δικαίωμα συμμετοχής όσες φορές επιθυμεί κάποιος στο Τεστ Δεξιοτήτων και διατήρηση (επιλογή) όποιου βαθμού επιθυμεί. Αυτός τον "πετυχε" πρεπει να μπορεί να επιλέγει όποιον θέλει. (6) Σχετικά με τη μη μοριοδότηση τίτλων ΤΕ ΚΑΙ ΠΕ ορθώς γίνεται αφού αν γινόταν κάτι τέτοιο θα έπρεπε να προσμετράται και το απολυτήριο λυκείου και ΙΕΚ απο τη στιγμή που υπάρχει διαχωρισμός σε ΠΕ-ΤΕ-ΔΕ-ΥΕ. Εξάλλου ένας κάτοχος ΤΕΙ και ΑΕΙ μπορεί να συμμετάσχει (πολυ καλώς) σε 2 διαγωνισμούς (κατηγορια ΤΕ ΚΑΙ ΠΕ) άρα και στην πράξη ΑΞΙΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΟΥΣ ή τουλάχιστον δεν αδικούνται (πάντα προσωπική άποψη που ίσως να μην είναι και σωστή) (7) Μοριοδότηση εμπειρίας μόνο εφόσον χρειάζεται απο τη φύση της εργασίας και μόνο. Αν δε χρειάζεται και η λογική είναι να προσλαμβάνοντια πιο ώριμα άτομα τότε ή βάλτε έτος κτήσης πτυχίου (κάθετα αντίθετος είμαι) ή ανεβάστε το οριο ηλικίας που κάποιος ψηφίζει. Δεν μπορεί στα 18 να μπορει να συμμετέχει στις εκλογές και να "αποκλείεται" απο την προσληψη (γιατί να είμαστε ειλικρινής χωρίς 48 τουλάχιστον μήνες μην πω 60 κανείς δεν μπορεί να πετυχει σε διαγωνισμούς). Ωστοσο το 50-50 που θεσπίσατε αν εφαρμοστεί στην πραξη μπορέι να "θεραπεύσει" το παραπάνω. Ελπιζοντας να συνέβαλα κάπως στον προβληματισμό ζητώντας την κατανόηση για το μακροσκελές κείμενο και σίγουρα οι απόψεις μου ενδεχομένως να μην είναι -απόλυτα- σωστές.