Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 4 Επαναρυθμίσεις για τη μοριοδότηση υποψηφίωνΣχόλιο του χρήστη Παύλος | 15 Νοεμβρίου 2009, 14:15
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή πολλά αρνητικά έχουν ειπωθεί για το τεστ δεξιοτήτων,θα ήθελα να αναφέρω τα εξής: Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης του τεστ δεξιοτήτων με ακαδημαικούς τίτλους μεταπτυχιακών ή διδακτορικών. Αλλο το ένα άλλο το άλλο. Σε τέτοιου είδους τεστ, κρίνεται η αντιληπτική ικανότητα ενός υποψηφίου σε ένα περιορισμένο χρονικό πλαίσιο. Το δημόσιο προφανώς θεωρεί πιο σημαντικό την αντιληπτική ικανότητα παρά τις γνώσεις. Παρόμοια τεστ υπάρχουν σε όλες τις χώρες, καθώς και στην Ε.Ε. Για να μπει κάποιος στην Ε.Ε. δίνει μόνο τέτοιου είδους τεστ και δεν παίρνει κανένα μόριο από μεταπτυχιακά ή διδακτορικά. Ξαφνικά δεν παρανόησαν όλοι στις Βρυξέλλες, ούτε εμείς έχουνε το αλάθητο. Και όσοι διδάκτορες το περιφρονούν, και είναι πολλοί αυτοί, αφού είναι τόσο εύκολο, θα έπρεπε όλοι να έχουν γράψει κοντά στα 400 μόρια. Στην χειρότερη περίπτωση θα έχουν μόρια 2 διδακτορικών Ή μήπως δεν είναι ακριβώς έτσι;;;