• Σχόλιο του χρήστη 'kavala' | 15 Νοεμβρίου 2009, 15:15

    Η όλη συζήτηση δείχνει ότι είναι αναγκαία η ύπαρξη γραπτού διαγωνισμού για όσο το δυνατόν περισσότερους κλάδους, όχι μόνο για τους διοικητικούς και τους εκπαιδευτικούς. Μόνο έτσι μπορούν να αποκλειστούν προφανείς αδικίες που πάντα θα υπάρχουν με το σύστημα της μοριοδότησης, όπως για παράδειγμα: -Μεταπτυχιακό δημόσιας διοίκησης στη Νομική: 200 μόρια, μεταπτυχιακό στην ιστορία τέχνης στη Βουλγαρία: 200 μόρια! -Διδακτορικό σε Πανεπιστήμιο της Σλοβακίας: 400 μόρια, διδακτορικό στο ΕΜΠ: 400 μόρια! -Πτυχίο Ηλεκτρολόγου ΕΜΠ με 7,5: 825 μόρια, πτυχίο Ηλεκτρολόγου στη Ρουμανία με 8: 880 μόρια! -Πτυχίο Νομικής Αθηνών με 8, μεταπτυχιακό στο δημόσιο δίκαιο και δεύτερο μεταπτυχιακό στη δημόσια διοίκηση: 1080 μόρια, πτυχίο Ανθρωπολογίας Αιγαίου με 8 και μεταπτυχιακό στο Αιγαίου και διδακτορικό στην Πολωνία: 1480 μόρια! -(για μηχανικούς) Προϋπηρεσία 5 χρόνων σε έργα κατασκευής γεφυρών και δρόμων: 408 μόρια, προϋπηρεσία 5 χρόνων σε μικρό αρχιτεκτονικό γραφείο: 408 μόρια! Φυσικά, σε όσους "πιάνουν" τη βάση στο γραπτό διαγωνισμό, θα δίνεται η (νομίζω δίκαιη) προσαύξηση που ήδη προβλέπεται (4 για PhD, 2 για μεταπτυχικό, 4 για εμπειρία). Εάν κάποιος με PhD και μεταπτυχιακό "πιάσει" 6+ μονάδες λιγότερες από κάποιον άλλον, σίγουρα δεν είναι καλύτερος για τη δουλειά. Αντίθετα, ο διδάκτορας του (κανονικού) PhD είναι πολύ πιθανότερο να γράψει καλύτερα στο αντικείμενό του από τον απλό πτυχιούχο και χωρίς την προσαύξηση. Ο διδάκτορας της Βουλγαρίας (π.χ. μηχανικός) προφανώς είναι πολύ πιο πιθανό να γράψει λιγότερο καλά από τον καλό απόφοιτο του ΕΜΠ, γι΄ αυτό και φοβάται και χρησιμοποιεί ιδεοληψίες του στυλ: "λιώσαμε στο διάβασμα...δε χρειάζεται να αποδείξουμε τίποτα" κτλ. Ανακεφαλαιώνοντας: Γραπτός διαγωνισμός για όσο το δυνατόν περισσότερους κλάδους, όχι μόνο για τους διοικητικούς και τους εκπαιδευτικούς.