• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΕΣΤΗΣ' | 15 Νοεμβρίου 2009, 15:58

    Ποιο είναι το σκεπτικό της μη μοριοδότησης του δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου; Η περαιτέρω εξειδίκευση και η δια βίου μάθηση πρέπει να ενθαρρύνεται και όχι να τιμωρείται. Το δημόσιο μπορεί μόνο να ωφεληθεί από μια τέτοια πολιτική η οποία θα βοηθήσει στην στελέχωση του από υψηλά καταρτισμένους επιστήμονες. Άλλωστε με δεδομένο τον ανταγωνισμό για τις θέσεις δημοσίου, αν το νομοσχέδιο ισχύσει ως έχει, ωθείτε τους υποψήφιους να διαφοροποιηθούν μαθαίνοντας περισσότερες γλώσσες οι οποίες ποτέ ή σπάνια χρησιμοποιούνται. Αντίθετα η γνώσεις από συναφή μεταπτυχιακά μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ευχαριστώ