• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΟΦΙΑ' | 15 Νοεμβρίου 2009, 18:03

    ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΟΡΘΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΕΚΘΕΤΩ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ : 1) ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΑΕΙ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ. ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΠΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ,ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟΡΡΟΦΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΣΑ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΠΑΝΑΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΡΑΤΙΕΣ ΑΝΕΡΓΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΟΛΩΝ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΠΙΑΖΑΝ ΚΑΙ ΕΞΑΝΤΛΟΥΝΤΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ. 2)ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΤΥΧΙΟ ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.Π.Χ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕ ΝΟΜΙΚΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ. ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΠΤΥΧΙΩΝ "ΑΝΙΣΩΝ" ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ Π.Χ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΕΙ. 3)ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΣΚΟΥΝ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΟΙ ΠΕ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΘΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΟΠΟΥ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΜΗΔΑΜΙΝΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕ ΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΝΤΑΙ,ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ.ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ 7 Η 8 ΤΟ ΠΟΛΥ. ΕΤΣΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΠΤΥΧΙΟ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ. 4)ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ 5) ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΦΕΞΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΩΣΤΕ ΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΚΩΛΥΣΙΕΡΓΙΑ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΑΠΟΠΕΜΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. 6)ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΟΠΩΣ ΔΕΗ, ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΛΠ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ. 7)ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΕΤΟΙΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ Π.Χ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ Η ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΛΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΠΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΙΣΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΗΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΙΤΛΟ ΕΙΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΓΙΑ ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ. ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΕΠ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;ΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΣΤΟ "ΕΛΕΟΣ" ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΘΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΑΡΚΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΤΥΧΙΟ;ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 20-30 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ;ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ;ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ. 8)ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΙΣΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΟΥ "ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ" ΟΠΟΥ ΑΜΙΓΩΣ ΑΠΟ "ΤΥΧΗ" ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΑΤΟΜΩΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΞΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΙΣΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. 9)ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΘΕΩΡΩ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ, ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΟΤΑ, 2ΕΤΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ, ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΣΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΆ ΠΡΟΓΡΆΜΜΑΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΜΟΡΦΕΣ ΥΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΓΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ Η ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΟΠΟΥ Ο ΑΣΕΠ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ ΤΥΠΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΑΥΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝΗΣ ΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΥΣΤΗΡΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ. 10) ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ Η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΕΡΙΡΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΟΣΩΝ ΤΥΧΟΝ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΥΘΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΩΣΤΑ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΙ "ΜΕΛΛΕΙ ΓΕΝΕΣΘΑΙ".