Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Θανάσης Αγγελόπουλος | 19 Οκτωβρίου 2009, 22:18
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν και επί της αρχής το σχέδιο της ΥΑ αυτής είναι σαφώς θετικό, πιστεύω ότι περιέχει τα εξής πολιτικά λάθη: 1. Ορισμένες κατηγορίες δημοσίων λειτουργών πρέπει να ξεχωρίζουν και μέσω της αίγλης που προσδίδει ένα πολυτελές αυτοκίνητο, όπως είναι ο Πρωθυπουργός, ο Προεδρος της Δημοκρατίας, ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ καθώς και οι επίσημοι προσκεκλημένοι αρχηγοί κρατών. Θα πρέπει να προβλεφθεί άλλη μία κατηγορία που να τους περιλαμβάνει. Η κατηγορία αυτή θα πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιεί αυτοκίνητα μέχρι 3500 cc προκειμένου να διασφαλιστεί ο στόχος και να απορροφηθεί μικρό μέρος των υφιστάμενων συμβαυτικών ακριβών αυτοκινήτων και στη συνέχεια να αντικατασταθούν κατ' επιλογην με αντιστοιχου κύρους υβριδικά. 2. Η παρούσα απόφαση σαφώς επιβαρύνει τον κρατικό προυπολογισμό καθώς χιλιάδες αυτοκίνητα θα απαξιωθούν μέσω του ΟΔΔΥ μετά τις 31.12.2010 με ταυτόχρονη αγορά λιγότερων μεν αλλά παρόλα αυτά χιλιάδων νέων αυτοκινήτων. H προμήθεια δε αυτή θα γίνει αναγκαστικά μέσω καθ' όλα διαβλητών διαγωνισμών που προβλέπεται ότι θα κυρηχθούν άγονοι καθ΄ότι δεν υπάρχει σήμερα άλλη εταιρεία πλην της HONDA που να καλύπτει τις προδιαγραφές των υβριδικών αυτοκινήτων.