Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Βαγρόπουλος | 19 Οκτωβρίου 2009, 22:22
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πώς μπορεί να διασφαλισθεί το θέμα της ασφάλειας απο τρομοκρατική επίθεση; Τα μικρά και υβριδικά αυτοκίνητα μπορεί να θωρακισθούν; Πόσο εύκολο είναι για ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικών να κυκλοφορεί,με θωράκιση; Νομίζω πως πρέπει να επιτραπεί στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, στον Πρωθυπουργό και στα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου να κυκλοφορούν με υπηρεσιακό αυοκίνητο επιπέδου Mercedes- Audi μεγάλου κυβισμού και με θωράκιση. Επίσης επειδή έτυχα αυτόπτης μάρτυρας καταδίωξης Βουλγαρικού αυτοκινήτου Porsce Kayene που οδηγούσε επικίνδυνα και με υπερβολική ταχύτητα στο Δρόμο Σερρών- Θεσσαλονίκης, αυτό ακινητοποιήθηκε απο αστυνομικά αυτοκίνητα, Jeep μεγάλου κυβισμού, που έτυχαν να συμπορεύονται. Δεν θα μπορούσε να γίνει αυτό με κανένα τρόπο με άλλο είδους αυτοκίνητο. Άρα οι διωκτικές αρχές χρειάζονται μη υβριδικά, αλλά ειδικού τύπου και κυβισμού αυτοκίνητα για το εξιδεικευμένο έργο τους. Βέβαια οι διοικητές και οι αξιωματούχοι εφ΄οσον μετακινούνται για υπηρεσιακούς ρόλους και όχι σε αποστολές, πρέπει να χρησιμοποιούν απλά υπηρεσιακά αυτοκίνητα όπως ορίζει η υπουργική αποφαση. Στα υπόλοιπα αυτοκίνητα, των διαφόρων υπηρεσιών το θέμα είναι να διασφαλισθεί ο έλεγχος για την μη ασκοπη χρήση τους και για την σωστή τους συντήρηση. Διότι κάλλιστα μπορεί να πάει στο συνεργείο το υπηρεσιακό αυτοκίνητο για service να γίνουν πράγματι κάποιες εργασίες αλλά να χρεωθούν διπλάσιες (που δεν έγιναν) και στη συνέχεια να πάει δωρεάν το αυτοκίνητό του ο υπάλληλος για service. Αυτό για την περίπτωση αυτοκινήτων χωρίς leasing. Το ίδιο μπορεί να γίνει και για τα καύσιμα. Λύση στο πρόβλημα είναι να γίνεται το service στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της κάθε μάρκας, με σύμβαση χαμηλότερης χρέωσης για τα δημόσια αυτοκίνητα, υποχρεωτική αναγραφή του serial number του ανταλακτικού,αφαίρεση της άδειας του συνεργείου σε περίπτωση απάτης και παραπομπή για κακούργημα εξαπάτησης του δημοσίου. Όσον αφορά τον υπάλληλο, που διέπραξε το αδίκημα, παραπομπή για το ίδιο αδίκημα και καταβολή της δαπάνης πολλαπλά ( πχ Χ 20-50 φορές), μαζί με πειθαρχικές πεινές.