• Σχόλιο του χρήστη 'Eleni' | 19 Μαΐου 2021, 07:20

    Στην παράγραφο 3 ποιος είναι «ο υπαίτιος της πράξης αυτής»; -Εκείνος που θα φρενάρει απότομα με κίνδυνο να σκοτωθεί ή να σκοτώσει τον ντελιβερά που έρχεται πίσω του; -Η 5-μελής επιτροπή που το αμόλησε στο δρόμο; -Ο τυχών που το ταΐζει κοντά σε δρόμο μεγάλης κυκλοφορίας; -Η ταμίας του super market που το «υιοθέτησε» έξω από το κατάστημα αν και αυτό βρίσκεται σε διασταύρωση οδών με όριο τα 70Κm/h και το σκυλί ήδη κουτσαίνει λόγω νόσου; -Ο έξυπνος που το αφήνει κάθε πρωί ελεύθερο να πάει μόνο του να κάνει την ανάγκη του; Υπάρχει υπαίτιος σε πάτημα γάτας όταν το όριο ταχύτητας είναι 60km/h και πάνω; -Πού θα παρκάρει ο οδηγός που χτύπησε την γάτα για να ειδοποιήσει όταν το ατύχημα συμβεί σε δρόμο όπου δεν επιτρέπεται η στάση; Τι πρέπει να κάνει αν του τύχει σε ώρα αιχμής σε δρόμο απ΄όπου περνούν π.χ. πυροσβεστικά ή ασθενοφόρα; Και μη μου πει κανείς ότι στη θέση της γάτας θα μπορούσε να είναι ένα παιδί. Δεν συνηθίζουν οι γονείς να ταΐζουν τα παιδιά πίσω από κάδους σκουπιδιών χωρίς ορατότητα ούτε δίπλα σε δρόμους μεγάλης κυκλοφορίας. Ούτε έχω δει ποτέ παιδί να διασχίζει το δρόμο με εκτίναξη αιλουροειδούς. -Πού θα ψάξουν να βρουν την πιθανώς τραυματισμένη γάτα εκείνοι που θα ειδοποιηθούν; Αν δεν την βρουν αμέσως, τι θα ισχύει; Θα απασχολείται η αστυνομία μέχρι να την βρει; -Η υπαιτιότητα θα ισχύει και για επαγγελματίες οδηγούς; -Θα ισχύει για οδηγούς δημόσιων και ιδιωτικών ΜΜΜ; Θα ισχύει για περιπολικά σε ώρα καταδίωξης; Για σχολικά; Για Ι.Χ. με ετοιμόγεννες επιβαίνουσες; Μην ξεχάσετε να ενημερώσετε τους οδηγούς του Ράλυ Ακρόπολις. Γράφει ιστορία ο νόμος αυτός λέμε… Κάτι που θα μπορούσε να έχει λογική και πρακτική εφαρμογή θα ήταν να θεσπιστεί τηλεφωνικό κέντρο με ευκολομνημόνευτο κεφαλικό αριθμό 3-ψήφιο ή 4-ψήφιο όπου θα καλεί ο οδηγός για να δηλώσει το σημείο χωρίς καμία άλλη υποχρέωση. Το τηλεφωνικό κέντρο θα έχει ενημερωμένους καταλόγους αρμοδίων για να ειδοποιεί εθελοντές ή stand by δημοτικούς υπαλλήλους για τα περαιτέρω. Θα μπορούσε να συνεισφέρει την εμπειρία του και ο κλάδος αυτοκινήτου των ασφαλιστικών εταιριών πάνω σε αυτό. Ποινικές ή άλλες κυρώσεις για τον οδηγό θα λειτουργήσουν αποτρεπτικά στο να ειδοποιήσει. Θα προκαλέσουν φόρτο εργασίας σε αστυνομία και δικαστήρια. Μόνο υποχρέωση άμεσης ειδοποίησης αν πραγματικά μας ενδιαφέρει η ευζωία των ζώων περισσότερο από την ανθρωποφαγία. Σχετικά με τους τραυματισμούς σε parking. Υπάρχουν στατιστικά για το πόσα ζωντανά τραυματίζονται σε parking; Αν ισχύουν όσα διαβάζουμε στις ειδήσεις, είναι αρκετά. Να ληφθούν μέτρα ώστε να απαγορευτεί η σίτιση και η σε μόνιμη βάση διαβίωση αδέσποτων ζώων συντροφιάς σε -Χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων -Parking super market -Parking πολυκαταστημάτων -Εκθέσεις αυτοκινήτων, συνεργεία αυτοκινήτων, βενζινάδικα και γενικά χώρους όπου μπαινοβγαίνουν και σταθμεύουν συνεχώς οχήματα. Αντικειμενικά, δεν είναι δυνατό να δει κανείς από τους καθρέφτες τυχόν παρατημένα γατάκια, κάνοντας όπισθεν σε parking.