Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 1 Έκταση εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη ΖΩΡΖΟΥ Φ | 15 Νοεμβρίου 2009, 23:56
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχέδιο είναι σε πολύ θετική κατεύθυνση και αποτελεί τομή για τις προσλήψεις στο Δημόσιο. Θα πρέπει όμως το συντομότερο δυνατόν να καταρτισθεί νομοσχέδιο που να ρυθμίζει και τις εργασιακές σχέσεις στον ιδιωτικό τομέα, όπου επικρατεί απαράδεκτη κατάσταση (ενοικιαζόμενοι, μπλοκάκια, κτλ). Επί μέρους σχόλια Αρθρο 1 Παρ. 2,ε , Παρ.3 (για περιπτώσεις της παρ.2 του άρθρου 14 του Ν. 2190/94) και Αρθρο 3, παρ.2 ΄Αρθρο 11 Και για τις εξαιρούμενες περιπτώσεις, που οι προσλήψεις έχουν χαρακτήρα μόνιμης και διαρκούς απασχόλησης θα πρέπει να θεσπισθεί αδιάβλητη διαδικασία πρόσληψης, ξεχωριστή για κάθε κατηγορία, με τον έλεγχο και σύσταση ειδικών επιτροπών του ΑΣΕΠ, το οποίο βέβαια θα πρέπει να ενισχυθεί και να αναδιαρθρωθεί κατάλληλα, ώστε οι προσλήψεις να γίνονται σε εύλογο χρόνο. Στην Τριτοάθμια Εκπαίδευση π.χ., που στην εκλογή μελών ΔΕΠ οργιάζει ο νεποτισμός, η διαπλοκή και το ρουσφέτι, η εκλογή θα μπορούσε να γίνεται από σώμα εκλεκτόρων που θα συνιστούσε το ΑΣΕΠ, ξεχωριστό ανά γνωστικό αντικείμενο, που θα αλλάζει ανά τακτικά χρονικά διαστήματα (διετία, τριετία) και να επιλέγει μέλη ΔΕΠ για όλα τα ιδρύματα. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δημοσιοποιούνται τα κριτήρια με βάση τα οποία γίνονται οι προσλήψεις στις εξαιρούμενες περιπτώσεις, να γίνεται κατάταξη των υποψηφίων και να υπάρχει δυνατότητα ελέγχου από τους μη επιτυχόντες.