• Σχόλιο του χρήστη 'ΖΩΡΖΟΥ Φ' | 15 Νοεμβρίου 2009, 23:03

    Τα σεμινάρια επαγγελματικής κατάρτισης θα μπορούσαν να έχουν κάποια μοριοδότηση, για να λειτουργεί και ως κίνητρο η επαγγελματική επιμόρφωση. Επίσης, θα πρέπει να προβλέπεται μοριοδότηση και για γνώση ξένων γλωσσών και κομπιούτερ. Πιστεύω επίσης, ότι είναι απολύτως απαραίτητο η μοριοδότηση των πάσης φύσεως διπλωμάτων να συναρτάται με το γνωστικό αντικείμενο των προκηρυσσόμενων θέσεων, γεγονός που θα αντανακλά στα ποιοτικά στοιχεία του προσλαμβανόμενου προσωπικού. Διότι, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο νομοσχέδιο ως έχει, σε διαγωνισμό, π.χ. του Υπουργείου Οικονομικών, θα προηγείται ένας διδάκτορας θεολόγος έναντι ενός μαστερούχου ή απλού έστω πτυχιούχου οικονομικού Πανεπιστημίου. Ποιος κατά την άποψή σας θα είναι ο επαρκέστερος; Το ίδιο επίσης θα πρέπει να ισχύει για τη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας, όπου θα πρέπει να υπάρχει αυξημένη μοριοδότηση, εφόσον η προϋπηρεσία είναι συναφής με το αντικείμενο των προκυρησσόμενων θέσεων. Ακόμη, δε θα πρέπει να υπάρχει χρονικός περιορισμός στη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας, αλλά να μοριοδοτούνται όλα τα χρόνια. Επίσης πιστεύω ότι μικρή μοροιδότηση θα πρέπει να δίνεται και με βάση κάποια κοινωνικά κριτήρια.