• Σχόλιο του χρήστη 'Στέλιος Αμαραντίδης' | 16 Νοεμβρίου 2009, 00:45

    Κ. Υπουργέ, oι ενστάσεις μου σχετικά με τη μοριοδότηση είναι οι εξής: 1. Η κατάργηση της μοριοδότησης του 2ου Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών κινείται στη σωστή κατεύθυνση , διότι υπήρξαν πολλοί πολίτες οι οποίοι πήγαν σε διάφορα ιδρύματα χωρών του εξωτερικού, αμφιβόλου ποιότητας, πλήρωσαν και απέκτησαν με συνοπτικές διαδικασίες πολλά μεταπτυχιακά. Υπάρχουν άνθρωποι άνεργοι, διπλωματούχοι μηχανικοί (όπως επίσης και άλλων ειδικοτήτων) που με δυσκολία προσπαθούν να μαζέψουν χρήματα, ώστε να παρακολουθήσουν ένα και μοναδικό πρόγραμμα Μεταπτυχιακού τίτλου. Καλό είναι να μορφώνεται κάποιος όσο περισσότερο μπορεί, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελεί αυτοσκοπό για την πρόσληψή του στο Δημόσιο. 2.Η συνάφεια (για την ενδιαφερόμενη θέση στο Δημόσιο) των τίτλων Μεταπτυχιακού και Διδακτορικού πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να υπάρχει, διότι : Ένας κάτοχος Διδακτορικού Τίτλου με αντικείμενο π.χ ‘Ραδιενεργά Υλικά’ είναι ερευνητής και Ακαδημαϊκός Καθηγητής και πρέπει να απασχοληθεί στην έρευνα του συναφούς αντικειμένου (π.χ Ερευνητικό κέντρο Δημόκριτου, η σε κάποιο ΑΕΙ). Δεν μπορεί όμως χρησιμοποιώντας αυτόν τον τίτλο να απασχοληθεί σε κάποια Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση , η Περιφέρεια για να εποπτεύει π.χ εκχιονισμούς ή διάφορα τεχνικά έργα! M.Sc η Phd, που δεν έχουν σχέση με τη θέση που προκηρύσσεται, πρέπει να παίρνουν (αν όχι μηδενική) ελάχιστη μοριοδότηση. 3. Η μοριοδότηση για τον ΑΣΕΠ του βαθμού πτυχίου, και όπως λειτουργεί τώρα, είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΔΙΚΙΑ διότι: Υπάρχουν πτυχιούχοι που σπούδασαν στο εξωτερικό (Ρουμανία, Αγγλία, Βουλγαρία κτλ) που πλήρωσαν το πτυχίο τους με συνοπτικές διαδικασίες και τώρα έρχονται και καταθέτουν ένα βαθμό 10 x 110 =1.100 μόρια (!!) και εμείς οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί του Ελληνικού Πολυτεχνείου (που ΔΕΝ μας αναγνωρίζεται το 5ο έτος ως M.Sc) παίρνουμε δίπλωμα ΤΟ ΠΟΛΥ με βαθμό 7-8 λόγω διαφόρων άλλων αδικιών που συμβαίνουν αυτή τη στιγμή. Στην Ελλάδα η Ανώτατη Εκπαίδευση δε στηρίζεται σε πελατειακές σχέσεις, για αυτό και ακόμη κρατάει ένα πολύ υψηλό επίπεδο. Πρέπει όλοι να παίρνουν τα ίδια μόρια, αν έχουν πτυχίο ή δίπλωμα, άσχετα με το βαθμό αποφοίτησης. Επίσης να αναθεωρηθεί απο την αρχή το καθεστώς αναγνώρισης των πτυχίων απο αμφιβόλου ποιότητας ιδρύματα διαφόρων χωρών. Ο βαθμός κτήσης πτυχίου η διπλώματος θα μπορούσε πολύ σωστά να λαμβάνεται υπόψη ΜΟΝΟ σε περίπτωση που ΟΛΟΙ οι απόφοιτοι θα σπούδαζαν στο ίδιο Πανεπιστήμιο η ΤΕΙ. Στέλιος Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός