• Σχόλιο του χρήστη 'Σπυρίδων Μουρτάς' | 16 Νοεμβρίου 2009, 00:43

    Έχω εκφράσει και τις προηγούμενες ημέρες την διαφωνία μου με την μη συνάφεια του μεταπτυχιακού με το γνωστικό αντικείμενο. Όμως, εφόσον κάποιος έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στο γνωστικό αντικείμενο, δεν έχει νόημα και 2ο μεταπτυχιακό στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο. Συνέπώς το λάθος είναι η μη συνάφεια και όχι η μη προσμέτρηση του 2ου μεταπτυχιακού. Ειδικά με τον τρόπο που δίνονται πλέον τα μεταπτυχιακά, δηλαδή μεταπτυχιακό+διδακτορικό μαζί, τί νόημα έχει να πάρει κανείς ένα ίδιο ή παρόμοιο μεταπτυχιακό μετά? Καταναλογία θα πρέπει να μπει και ένα φρένο στις ξένες γλώσσες. Πιο το νόημα να ξέρει κάποιος 3 ή 4 ξένες γλώσσες? Ζητήστε ως απαιτούμενο μία τουλάχιστο ξένη γλώσσα, έστω καλή γνώση, τουλάχιστο για τους ΠΕ και ΤΕ που έχουν κάποια ειδικότητα, και ας μοριοοτηθούν μέχρι 2, άντε 3 ξένες γλώσσες. Απο εκεί και μετά τι νόημα έχει? Να έρχονται με Βουλγάρικα και Ρώσσικα για να διοριστούν μηχανικοί του Δημοσίου και όταν έρθουν Άγγλοι και Γερμανοί για ένα νέο μεγάλο έργο να θέλουν διερμηνέα ή να μην μπορούν να διαβάσουν ένα σχετικό άρθρο στα Αγγλικά?