Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 19 Οκτωβρίου 2009, 22:15
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ θετικό το ότι γίνεται προσπάθεια να μπεί μια τάξη στο δημόσιο ξεκινώντας απο τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα και συνάμα να δωθεί έμφαση στην περιβαλλοντική πλευρά του πράγματος, όμως θα ήθελα να παρατηρήσω κιεγώ , όπως και πολλοί άλλοι συμπολίτες μου, ότι το θέμα του κυβισμού των αυτοκινήτων είναι σηματνικό αλλά στην οικολογική διάσταση του εγχειρήματος παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο οι οποίοι θα έπρεπε να συνυπολογιστούν στην επιλογή των κατάλληλων οχημάτων. Αναφέρω παρακάτω μερικούς: 1. Τεχνολογία που χρησιμοποιέιται ( Υβριδικά, Diesel , αμεσου ψεκασμού κλπ) 2. Εκπομπές ρύπων( Euro 3 κ.λ.π) 3. Ηλεκτροκίνηση( σε μερικές υπηρεσίες ίσως να ήταν πιο βολική και οικολογική) 4. Μεγεθος ( με δεδομένο το πρόβλημα χώρου στις μεγάλεσ πόλεις παίζει σημαντικό ρόλο σε κάποιες υπηρεσίες). Με λίγα λόγια, θα πρότεινα να καταρτιστεί ενα πλάνο το οποίο θα θέτει διαφορετικές τεχνικές προδιαγραφές για κάθε υπηρεσία και κάθε χρήση προκειμένου να επιλέγονται τα καταλληλότερα οχήματα. Θεωρώ ότι βάζοντας κάποιες γενικές προδιαγραφές όπως ο κυβισμός και μη λαμβάνοντας υπ' όψιν τις ιδιαιτερότητες κάθε υπηρεσίας, ναι μεν μειώνουμε το πρόβλημα σημαντικά αλλά όχι στο βαθμό που θα μπορούσαμε.