• Σχόλιο του χρήστη 'Γεράσιμος Πόλης' | 19 Οκτωβρίου 2009, 23:00

    Συγχαρητήρια για τη δημόσια διαβούλευση του επικείμενου νόμου, έτσι πρέπει να είναι από εδώ και πέρα τα πράγματα. Εμείς οι πολίτες μπορούμε και πρέπει να έχουμε φωνή. Μπράβο! Κατά τη γνώμη μου, το ζήτημα δεν είναι σε καμία περίπτωση τα κυβικά, αλλά η εκπομπή ρύπων καθώς και οι διαστάσεις του αυτοκινήτου, δεδομένου ότι ένα ογκώδες κρατικό αυτοκίνητο που μεταφέρει ένα Γενικό Γραμματέα στο κέντρο της Αθήνας, απλά καταλαμβάνει πολύτιμο χώρο. Θα προτείνω και κάτι, τώρα που πρέπει να είμαστε ανοικτοί και επιτέλους να βλέπουμε και το μέλλον και τις ανάγκες όλου του πληθυσμού. Υπάρχουν και οι άνθρωποι και οι πολίτες με αναπηρία και ειδικά με κινητική αναπηρία. Θα πρέπει βάσει μιας ποσόστωσης ή όταν υπάρχουν προφανείς ανάγκες (π.χ. Οργανισμός Πρόνοιας) να υπάρχει πρόβλεψη για κρατικά οχήματα με κατάλληλη υποδομή (ειδικά διασκευασμένα, με βοηθήματα οδήγησης και διασκευές επιβίβασης για χειριστές αναπηρικών αμαξιδίων) για την άνετη και ασφαλή μεταφορά ατόμων με κινητική αναπηρία, είτε είναι επιβάτες, είτε στελέχη της κρατικής δομής. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν πρέπει να υπάρξει όριο κυβικών διότι, όποιο σκάφος αυτοκινήτου, επιδέχεται αυτές τις υποστηρίξεις πρέπει και να υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του.Βάλτε και αυτό στον συλλογισμό σας.