• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιωτης' | 16 Νοεμβρίου 2009, 10:07

    ΚΑΚΩΣ εισάγεται η μοριοδότηση μόνο για το ένα μεταπτυχιακό και το ένα διδακτορικό. Καθένας πρέπει να κριθεί με όσα προσόντα έχουν πιστοποιηθεί και αναγνωρισθεί απο τό Ελληνικό κράτος και όχι με βάση το προσωπικό συμφέρον του κάθε πολίτη. Οτιδήποτε λοιπόν αποτελεί κριτηρίο πιστοποιήσης γνώσης και εξιδίκευσης από το κράτος οφείλει να προσμετράται στην μοριοδότηση για την πρόσληψη στο δημόσιο αφού η αξία κάποιου αποτελείται από το άρθροισμα των προσόντων του και όχι απο την επίλογη μέρους αυτών. Όπως οφέιλεται να μοριοδοτείται η γνώση κάθε διαφορετικής ξένης γλώσσας έτσι πρέπει να μοριοδοτείται και η γνώση ή ή εξιδικευση σε διαφορετικά αντικείμενα σε όποιο επίπεδο και αν πιστοποιείται αυτή (πανεπιστημιακό, μεταπτυχιακό, διδακτορικό ή μετα διδακτορικό επίπεδο). Όσον αφορά τις διαμαρτυρίες άλλων χρηστών για την προσμέτρηση των επιπλέον μεταπτυχιακών ή και διδακτορικών τίτλων εκτός του ενός μπορούμε να τονίσουμε τα εξής: -Δεν ανήκουν όλοι οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στις οικονομικά ανώτερες ομάδες. Πολλοί κάτοχοι έχουν πάρει υποτροφίες απο κρατικά και ιδιωτικά ιδρύματα καθώς και δάνεια από τράπεζες. Επίπλέον πολλά μεταπτυχιακά προγράμματα είναι πλέον δωρεάν και το κόστος συμμετοχής μαδαμινό -Πολλοί απο τους κατόχους των ανωτέρω τίτλων έμειναν εκτός από την αγορά εργασίας προκειμένου να εισέλθουν σε αυτή με καλύτερες προυποθέσεις. Και το έκαναν αυτό συνειδητά επειδή το Ελληνικό κράτος τους εγγυήθηκε αυτες τις συνθήκες ένταξης. Η κατάργηση των προσόντων τους ισοδυναμεί όχι μόνο με την κατάργηση της αξιοκρατίας αλλά και της αξιοπιστίας και της συνέχειας του Ελληνικού κράτους και του κρατικού μηχανισμού ως συνόλου