Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Θανάσης Κρίσπης | 19 Οκτωβρίου 2009, 23:48
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιέπαινη η προσπάθειά σας. Αν στόχος σας είναι η μείωση της σπατάλης του δημόσιου χρήματος και ταυτόχρονα η αλλαγή νοοτροπίας μας ως προς την υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον μέσων θεωρώ ότι βρίσκεστε στο σωστό δρόμο. Όμως μικρότερη κατανάλωση και προστασία του περιβάλλοντος δε σημαίνει αποκλειστικά μικρός κυβισμός κινητήρα ή χρήση μόνο μιας τεχνολογίας (κυρίως της υβριδικής που δείχνει να προτείνεται από το σχέδιο). Μικρή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων έχουν και άλλες τεχνολογίες που ήδη χρησιμοποιούνται (κινητήρες άμεσου ψεκασμού) ή άλλες που μελετώνται (κινητήρες ηλεκτρισμού ή υδρογόνου). Προτείνω η διάταξη να είναι ανοικτή σε όλες τις τεχνολογίες και να θέτει ανώτατα όρια εκπομπών και κατανάλωσης ως μόνα κριτήρια διάκρισης των αποδεκτών κρατικών αυτοκινήτων. Σε κάθε περίπτωση πρέπει άμεσα να υπάρξουν δράσεις στον τομέα της εμπορίας καυσίμων ώστε να καταπολεμηθεί η νοθεία.