• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Λ.' | 16 Νοεμβρίου 2009, 11:30

    Το σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών που κάποιος κάνοντας baby sitting σε ολοήμερα δημοτικά μετά διοριζόταν καθηγητής στη β΄θμια εκπαίδευση πολύ σωστά καταργήθηκε.Ωστόσο το καθεστώς των προσλήψεων μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ πάλι δεν το θεωρώ σωστό για τους εξής λόγους: α)Όταν έχεις σπουδάσει 5 χρόνια και άλλα 2 χρόνια πχ μεταπτυχιακό θεωρείται λίγο παράλογο να πρέπει πάλι να εξετάζεσαι και να ακυρώνονται οι σπουδές σου με αυτόν τον τρόπο. β) Με το ισχύον καθεστώς του διαγωνισμού ουσιαστικά δεν γίνεται κανένας έλεγχος στα άτομα που τελικά προσλαμβάνονται ως εκπαιδευτικοί αν δηλαδή είναι ψυχικά ισορροπημένα άτομα και αν έχουν στοιχειώδη παιδαγωγική κατάρτιση.Μπορεί κάποιος να διάβασε 5 βιβλία παιδαγωγικής και να απάντησε σωστά, αυτό όμως δεν τον καθιστά αυτόματα ικανό παιδαγωγό και ψυχικά ισορροπημένο. Θα πρέπει λοιπόν να διαμορφωθεί ένα σύστημα προσλήψεων που θα μπορεί να κρίνει σφαιρικά αν ένας άνθρωπος είναι κατάλληλος για εκπαιδευτικός.Και στο θέμα αυτό θα πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή γιατί από την σωστή παιδεία ξεκινάνε όλα! Όσον αφορά τους δευτερους, τρίτους κ.ο.κ τίτλους μεταπτυχιακών σπουδών, καλώς καταργείται.Θεωρώ άδικο κάποιος που έχει την οικονομική άνεση να πηγαίνει στο εξωτερικό και να αγοράζει πτυχία με το κιλό... Τέλος, πιστεύω ότι στο θέμα των συμβάσεων έργου κλπ θα πρέπει να γίνεται έλεγχος.Δυστυχώς υπάρχει πολύς κόσμος που με συμβάσεις έργου δουλεύει κανονικότατα σε συνθήκες εξαρτημένης εργασίας.Μια τέτοια περίπτωση είναι και όσοι δουλεύαν σε ακαδημαικές βιβλιοθήκες και τώρα που τέλειωσε η χρηματοδότηση, οι περισσότερες βιβλιοθήκες φανερά υπολειτουργούν ενώ κάποια παραρτήματα έχουν κλείσει τελείως.Δεν έχει να κάνει ούτε με stage ούτε με ρουσφέτια. Θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμα. Ωστόσο,τα λίγα υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να τα διαβάσει κάποιος.