• Σχόλιο του χρήστη 'Μάνος Παυλάκης' | 16 Νοεμβρίου 2009, 14:18

    Φίλες, Φίλοι, το νομοσχέδιο κινείται σε γενικές γραμμές στη σωστή βάση. Και μόνο το γεγονός ότι γίνεται ανοιχτή διαβούλευση επ'αυτού είναι ένα βήμα ελπίδας ότι κάτι μπορεί να αλλάξει σε αυτό τον τόπο! Μερικές παρατηρήσεις 1) ο 2ος μεταπτυχιακός τίτλος σημαίνει για την πλειονότητα των φοιτητών μεγάλο κόπο και χρόνο, κυρίως όμως σημαίνει διεύρυνση γνωστικου (-ών) αντικειμένου (-ων). Μα αυτό δεν είναι το ζητούμενο; και ποιο θα είναι το κριτήριο για να καταργηθεί ο 2ος μεταπτυχιακός τίτλος; ότι δεν χρήσιμος; τότε με αυτή τη λογική μήπως πρέπει να καταργηθεί και η δεύτερη ή τρίτη ξένη γλώσσα; 2) προτείνω για κάθε δεύτερο (ή και τρίτο) τίτλο του ίδιου επιπέδου να ισχύει μοριοδότηση ίση με το 50% των μορίων του πρώτου τίτλου. Για παράδειγμα, 500 μόρια για το 1ο πτυχίο, 250 για το 2ο πτυχίο. 200 μόρια για το 1ο μεταπτυχιακό, 100 για το 2ο, το ίδιο και για το διδακτορικό και όλα αυτα να αθροίζονται. 3) για τη μοριοδότηση των βαθμών πτυχίου μεγάλη συζήτηση γίνεται για τη διαφορετική βαθμολόγηση από πανεπιστημιακά ιδρύματα εντός και εκτός της χώρας. Αντί του ισχύοντος νόμου (βαθμός πτυχίου Χ 100) ή του προτεινόμενου νομοσχεδίου (βαθμός πτυχίου Χ 110), έχω να προτείνω τη μοριοδότηση με ένα συγκεκριμένο αριθμό μορίων (500 μου φαίνονται σωστά) όλων των πτυχίων όλων των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Το σύστημα αυτό δικαιώνει και τις προσπάθειες όσων έχουν μεγάλη εργασιακή εμπειρία και λόγω έλλειψης χρόνου δεν 'κυνήγησαν' υψηλή βαθμολογία. 4) για το ζήτημα της εμπειρίας τέλος, συμφωνώ με την κατάργηση της προσαύξησης για την εμπειρία στο δημόσιο τομέα, διαφωνώ όμως για το 'πλαφόν' στα έτη εμπειρίας. Αν ισχύσει αυτός ο περιορισμός, τότε μήπως πρέπει να ισχύσει και περιορισμός στα πτυχία και να μην μετράνε τα μεταπτυχιακά ή τα διδακτορικά; Αν θέλουμε δικαιοσύνη και ισότητα, πρέπει να ισχύει για όλους και σε όλους τους τομείς. Καλή επιτυχία!