Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 12 ΄Ελεγχος χρήσης και κυκλοφορίας αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Στασινός Στάθης | 19 Οκτωβρίου 2009, 14:28
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
το άρθρο 1 είναι ανεφάρμοστο χωρίς να πρέπει να καταφύγουμε σε ειδικά στοιχεία πέρα από τη χρήση κοινής λογικής. Αντιθέτως στο εξωτερικό και την ελλάδα χρησιμοποιούνται ευρέως συστήματα παρακολούθησης στόλου αυτοκινήτων από εταιρίες μεταφορών κλπ με τη χρήση GPS. Χωρίς να ξέρω το κόστος της συνολικής εφαρμογής, γνωρίζοντας το κόστος των επιμέρους τεχνολογιών, το κόστος μπορεί να είναι ιδιαίτερα χαμηλό. Ειδικά εάν χρησιμοποιηθουν και αναπτυχθούν FLOSS εφαρμογές για το συγκεκριμένο σκοπό, επιδοτούμενες από το κράτος, προκειμένου να αποφύγουμε τον παχυλό, ετοιματζίδικο (και ιδιαιτέρως ακριβό) τρόπο σκέψης των εταιριών πληροφορικής στην Ελλάδα.. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσαμε να εχουμε μια συνολική εικόνα του στόλου και ταυτόχρονα να γνωρίζουμε τη χρήση του κάθε αυτοκινήτου ξεχωριστά. Κάθε 3 μήνες θα πρέπει να δημοσιεύονται τα στοιχεία των συνολικών χιλιομέτρων που έκανε κάθε υπηρεσία. Θα πρέπει να δίνεται ένα σαφές χρονοδιάγραμμα για την ανάπτυξη και την εγκατάσταση ενός τέτοιου συστήματος παρακολούθησης. ΥΓ με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί να ελέγχεται ξεκάθαρα και η χρήση των καυσίμων καθώς μια απλή διαίρεση των χιλιομέτρων που έγιναν δια λίτρων βενζίνης που καταναλώθηκαν θα μας δείχνει την απόκλιση από το μέσο όρο κατανάλωσης κάθε συγκεκριμένου τύπου κρατικού αυτοκινήτου.